Marolla Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har hele tiden sagt at jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen, og er for tiden svært lei av å være gravid. Men nå begynner jeg å bli bekymret for om jeg kommer til å savne magen.... Ikke våkne av friske morgenspark, eller at mannen min ligger og drømmer om hvordan babyen ser ut samtidig som han stryker meg på magen. *sukk* Gleder meg til jeg får tilbake mine normale hormonmengder om noen måneders tid. -23 dager igjen til termin-
På'n igjen:)!! Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Jeg og gleder meg til å få kroppen tilbake, kunne gå mer enn to skritt uten å bli anpusten, ha flere en to stillinger å sove i om natten, slippe bekkenplager m.m. Og ikke minst få se den lille babyen som ligger inni meg!!!! Men jeg er ganske sikker på at jeg også kommer til å savne det å gå gravid. Det å kjenne spark og bevegelse er jo noe av det mest fantastiske man kan kjenne (selvom det er vondt av og til...) og også det at mannen min stryker på magen og snakker til babyen, forventingsfull for hva som ligger inni meg. Er jo litt spennende det å gå å lure. Vi vet ikke hva det blir så det også er jo litt moro å gå lure på. Så ja jeg tror helt klart at jeg kommer til å savne det å gå gravid også, selvom jeg er glad for at det begynner å nærme seg termin...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Sist ble jeg lagt inn pga SF i slutten av uke 33. Ble forløst 35+1 Noe som jeg absolutt ikke hadde forventet. Magen ble liksom tatt fra meg og etterpå fikk jeg faktisk en sorgreaksjon pga dette... Så ja jeg savnet virkelig å gå gravid.. (tror det er viktig å bli drit lei av å gå gravid innen man føder for å slippe å savne magen på den måten)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Selv om jeg er drit sliten og lei nå, så tot jeg jeg kommer til å savne magen min jeg oxo! men ikke alt det andre.... jeg har vært ganske heldig i dette savngerskapet tror jeg ikke vært kvalm mere enn 14 dage ikke hatt noen vonter før i uke 35 da fikk jeg en låsning i ryggen... men så kom alt detta vannet..... er super sliten og lei men innerst inne vil jeg nok savne magen ja... tror vi kommer til å glemme hvordan de vontene er å bare se det positive etter vi har født =)
Marolla Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2007 Jeg gleder meg iallefall til morgener hvor vi alle tre skal kose oss lenge i senga og pludre og høre på radio.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå