Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Lurer på om man må betale for å ligge på barselhotellet? Må man si fra om man ønsker dette på forhånd? Vil helst slippe å ligge på 4-mannsrom=(
Tre snart fire :o) *Overtid* Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 På Ullevål er det gratis for mor. Men om mannen skal bli over må han betale en mindre sum pr natt =) Man kommer på hotellet så fort det er plass =) Hvordan det er andre steder vet jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Tusen takk for svar=) hvor mye må han betale da?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Ok. Takk for svar=) Skal føde på St.Olavs. Håper det er plass da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå