Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om man må betale for å ligge på barselhotellet? Må man si fra om man ønsker dette på forhånd? Vil helst slippe å ligge på 4-mannsrom=(

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

du må ikke men mannen din m :)

Skrevet

På Ullevål er det gratis for mor.

Men om mannen skal bli over må han betale en mindre sum pr natt =)

Man kommer på hotellet så fort det er plass =)

 

Hvordan det er andre steder vet jeg ikke...

Skrevet

Tusen takk for svar=) hvor mye må han betale da?

Skrevet

Ok. Takk for svar=) Skal føde på St.Olavs. Håper det er plass da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...