Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Vi skal ha veninnekveld i dag, vi er skildt for alle vinder vi 3, så i kveld skal vi treffes, spise god mat og snakke om alt mulig. Men som vanlig, så klarer ikke hun ene ordne med barnevakt, så hun skal ha med sin 7 år gamle datter. Jeg har minnet henne på det tusen ganger at hun må finne noen som kan passe henne, men hun har hele tiden sagt det ikke var noen problem. Så da har jeg ordnet meg fri i kveld for å gå klokken 6 og komme hjem i 10 tiden siden hun skal sove da. Blir så forbanna. Hun veninnen min kunne sagt det som det var at hun ikke hadde finnet noen, så kunne vi utsatt veninnekvelden. Hun som steller i stand dette er sjokket, hun har strevd i hele dag, laget masse god mat og stelt i stand som bare det, da synes jeg ikke det er fint gjort å ta så lett på det! Jajja, er inne på BIM igjen i 22 tiden i kveld igjen. Da får vi 2 timer i sammen da, siden vi må kjøre 1 time for å komme frem.
jordbærsjokolade Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Kan ikke du overnatte hos venninnen din da? Og ta buss hjem i morgen eller noe? Da kan dere jo kose dere til langt på natt!
FrøkenKnallkul Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Føler med deg - tror jeg hadde blitt like irritert selv! Dårlig gjort rett og slett! Håper likevel dere får en koselig kveld
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Kan ikke hennes datter være sammen med en av dere andres barn og deres barnevakt? Eller så kan jo du bli lenger selv om venninnen din må dra... Eller datteren og venninnen kan overnatte slik at datteren likevel kan legge seg kl ti...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå