Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Det er et slit..syns så synd i han,vet ikke hva jeg kan gjøre for å hjelpe han..Han har hatt angst siden august.har prøvd flere sorter medisiner,men ingenting hjelper skikkelig..
prince and princess brud060609 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 niks men jeg fikk angst og er helt fin nå uten medisiner. psykolog var tingen for meg og tenke på at cola, nesespray, kaffe, te osv er angst fremkallene holde seg unna. man øker et stoff man mangler i hjernen når man ler og går tur. jeg gikk.gikk.gikk.gikk.gikk og gikk deilig egentilig. stå på dette kan han komme over
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Kunne du tenke deg å fortell hvordan du hadde det, og hvordan det gikk over? Har vært til legen i dag fordi jeg er så engstelig, og hun mente at jeg skulle begynne på medisiner neste gang jeg har time... Men vil helst ordne det på andre måter...
Gjest Skrevet 28. mai 2007 #4 Skrevet 28. mai 2007 Hei, jeg er ny her, men har lyst åsvare på dette inleget,for jeg har litt erfaring. Fikk angst etter at gutten min fikk feberkramper da han var 1,5 Sov ikke på mndr etterpå,og fården dag idag kraftige panikkangstanfall hver gang ingene fårfeber ogblir sjuke. Det er grusomt, og jeg har måttet ty til medisiner og terapi. Har og slitt med fødselsdepresjon, som har vart i 4 lange år. Begynner å se lys i andre enden av tunnelen, men det er en gradvis prossess å komme seg opp når en har vært så langt nede så lenge. Råd til deg med mann som har angst, er vel åstøtte han det du kan,men oppmuntre han til å søke hjelp, TFT Tanke Felt Terapi er en "ny" metodesom blir mer og mer brukt, og som er meget effektiv, jeg har så vidt begynt å prøve det ut selv, og er positiv til virkningen. Lykke til og håper at Angsten går over. Det er et visdomsord som sier at Kjærlighet driver frykten ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå