Gjest Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Ja, da var knerten kommet ut døra, og jeg gjør rent.. ser ut til å bli den nye tendensen her i huset.. kanskje på tide med litt fri?? Andre som tar et ekstra tak når knerten er vekk????
Simselimsen Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Det er vist min favorittsyssel mens babyen sover eller er borte også. Men har funnet ut at jeg må slutte med det, og heller slappe av, så nå prøver jeg og få gjort så mye som mulig mens hun er våken...Ikke alltid like lett!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Ja, kjenner meg absolutt igjen!! Men her er det mer sånn at jeg sender mann og barn på dør for å få gjort rent, ikke at de er bort og så kommer jeg liksom på at jeg skal gjøre rent. Men burde nok absolutt sende de på dør for å få tid for meg selv!!
Blomman Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Alle tre er hos bestemor.. men rengjøring nei ;-) slapper av vi - dvs jeg slapper av - gubben har drevet i 6 t å laget ved ;-) men hallo -når de endelig er vekk.... så er det eneste jeg tenker på er ungene... haha - men fikk sett spiderman 3 på kino i går da. Koselig å være litt kjærester iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå