Gå til innhold

kun timer igjen....Travelmor å co !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så smeller det til med middag og kaker....=)

raport fra meg,hehe

dro tidlig for å hente besøket i går.å jeg fikk et akutt fjollete innfall..så det bar på sverigetur ;o) skulle kjøpe brus var min undskyldning.men kom hjem med alt annet enn brus,hehe.ble to brett bare.men smågodt,Mmmmmmmmm =0)

en time i turbofart handla vi,så dro vi direkte på bytur....var hjemme kl 23....så ja,jeg er langt etter skjema.men det gjør ingenting det.

sølvet er pussa på 5min.skal snart å pynte,skrubbe unger deretter,skjortestryking senere...ja,kremt.....det blir bunad alikevell....

maten kommer i mårra,alt her hjemme er kaos.men jeg koser meg i dette kaoset.har jeg glemt noe,så gjør det ingenting.heftene er ferdige,serviettene bretta.bare resten igjen =)

lykke til i mårra dere.håper dere får fint vær og en koselig dag.

her melder di regn sier di.men,jeg tror det ikke før jeg får se det ;o)

så,jeg gratulerer så mye med mårradagen!!

(i tilfelle jeg ikke får tid til å titte inom senere)

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til vennen og alle dere andre med konfirmanter :0)

Håper dere får en flott dag i morgen og at det blir sol og pent vær :0)

Klemmer fra

Skrevet

takk skal du ha =)

her er det meldt regn..å jeg tror det.hadde en evindelig laaaang eling her.starta med sklett,gikk over til haggel,for så å øke i styrke og størrelse..rene vinteren det,hehe

er akkurat ferdig med alt.skal tussle i seng jeg. =0)

får sikkert en kjempedag alikavell.skal jo ikke spise mat ute,heldigvis...

synd du ikke bor nærmere.da kunne du kommet til middagen.er jo flere "avbestillinger" her.....hadde blitt bedd uansett da.hvis du kunne flytta rompa nærmere meg,hahahaa =0)

klæmz !!

Skrevet

Denne så jeg først nå, men så har jeg jo vært en smule opptatt de siste dagene:-)

Vel overstått konfirmasjon"attpåklatt en gogutt"! Gikk det bra hos dere?

Vi hadde en flott dag i går. Konfirmant og gjester var fornøyde. Jeg var nok litt sliten, men fikk utrolig god hjelp av venner til selve gjennomføringen og rydding etterpå.

Det er så utrolig deilig at konfirmasjonen er overstått! Nå skal jeg bare ha noen gjester her i dag, og så skal jeg ligge med beina på bordet noen dager, rett og slett.

Så skal jeg prøve å finne ut hva som har skjedd på siden her siden sist jeg var innom. Det føles som en evighet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...