Moyra Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hei, har hatt piercing i begge brystvortene, og den ene er litt betent nå.. Tok begge smykkene ut for snart en mnd siden, og tenkte jeg skulle fått tatt en tur til legen for å se om det er noe betennelse i den.. Lurte på om det er noen her inne som har fått problemer med ammingen etter å ha hatt piercing i brystvorta?
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 renser du 2ganger dagli med klorhexedin?? ligg unne pyrisept i hvertfall.. har hatt begge piercet selv, og var redd jeg ikke ville kunne amme, men siden de "lekker" tror jeg det går greit for min del.. lykke til i alle fall. og husk at det er like viktig å rense når man tar de ut som når man tar de inn:P
Moyra Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 nå ha jo ikke jeg renset de på 5 år eller noe da
<3LillePrins<3 Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 jeg har fortsatt i den ene, tenkte å ta den ut snart tror nok det går fint, aldri renset etter å ha tatt ut en piercing før?? hmmm
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #5 Skrevet 13. mai 2007 Jeg dytter denne. Har piercing i en brystvorte, og har betennelse i den. Den er dobbel så stor som den andre...alle her inne sier jeg må ta den ut, men hva skjer når den gror med så mye betennelse??? Ser for meg at den detter av.... What to do?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 prøv å legge dette innlegget inn på skravle, der får dere nok mere svar enn her=)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 17. mai 2007 #8 Skrevet 17. mai 2007 jeg har oxo hatt percing i begge, men tok de ut når jeg vår i 2 mnd på vei. dette på min første, så aner ikke om jeg kan amme..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå