Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Jeg synes i grunnen jeg er veldig flink jeg, og prøver så godt jeg kan å mobilisere lyst under svangerskapet..... Jeg vet jo av erfaring at det blir en tørkeperiode etter at babyen er født - vondt nedentil, melk som renner , baby som våkner og alt det der.... (har tre fra før av... så dette kan vi.....) MEN - nå når jeg da villig og våt har ridd mannen min til orgasme og utløsning så er han skuffet over at det ikke "går" for meg :0( Burde vel egentlig være glad for at jeg har en mann som tenker på meg seksuelt -- men akkurat nå er det veeeldig mye annet som foregår i kroppen og orgasme fører bare til sammentrekninger i livmoren og krøll - (er i uke 35) - jeg synes det er deilig nok å bli begjært og kost med i forspillet jeg... Hmmmm må kanskje få sagt dette på en fin måte til han ?!? Men er jeg helt på jordet eller? Eller blir sex liksom aldri helt bra nok?!? Seff. gleder jeg meg til kroppen blir normal igjen, nettene lengre og sexen het og dampende for min del også men -----Man må da slå seg til tåls med litt i perioder.... eller? Hva mener dere menn?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Skjønner mannen jeg ..... er litt skuffende at partner ikke deler opplevelsen " fullt ut / til det fulle " mener jeg ......selv om de deltar ...litt " turnoff " syns jeg også det er ....om f.eks mannen min ikke kommer i det hele tatt ...men blir sliten og gir opp når jeg har fått min orgasme og han tenker jeg er fornøyd ..... så han kan legge seg å sove .... ! Heldigvis er det veldig veldig skjelden det skjer og stort sett kommer vi begge to til vanlig . Men kjenner derfor igjen situasjonen mannen din beskriver som litt skuffende ... Det følte jeg og ....selv om jeg er dame da . Men heldigvis så er det skjelden vi kvinner opplever dette fra menn ... Verre for menn - de får nok mye oftere oppleve dette ... og det er IKKE så hyggelig ... En vil jo føle at en har gitt like mye nytelse som en har fått ...... Så allt er i balanse og en med god samvittighet kan sovne og vite at partneren også er godt fornøyd . En vil jo ikke ta imot sex .. med like stor iver om en vet den andre ikke fullt ut nyter akten selv ....eller merker de ikke er så " veldig engasjert " mens de " holder på " .....under akten .ER LYSTDREPENDE ....følelse . Er kjedlig det . En vil jo at avslutte akten " mest mulig perfekt " ....med at begge komm...... Heldigvis opplever vi det som oftest . I perioder har du ikke behov eller ønsker Orgasme sier du .... det høres da okey ut -gravid er du jo og . Du får bare prøve å forklare han det da . At det har med graviditeten å gjøre akkurat nå .... om ikke dette er en vane da for dere ???? Må være utrolig turnoff for menn dette .... Noe annet kan ikke jeg skjønne . Tror ikke jeg hadde orket om jeg var mann ...... å ha masse sex med en slik dame . Hadde ikke blitt eller følt meg lykkelig av det akkurat ....å vite at partner IKKE kom i mål ..denne gang heller -.bare meg selv . Må være frustrerende ...ennå de gjør så godt de kan ..... hver gang ... ! Og ikke lykkes . Egoet blir såret .En vil jo være en god elsker .....både kvinner og menn .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå