Gå til innhold

juni 2007

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke dere som tenker å begynne å prøve i juni kontakte meg. det hadde vært så hyggelig og hatt noen å dele erfaringer med:)selv tar jeg min siste pille den 3 juni:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg får slenge meg på her, jeg da:) Etter TR i juni starter vi vår første prøveperiode.

Skrevet

så spennende. da begynner vi ca likt:) rundt den 7 juni skal jeg ha mensen. hold meg oppdatert da:) kanskje vi blir smelt på tjukka likt:)

Skrevet

Har egentlig i ei stund nå tenkt at vi skal prøve i september. Men etter en lengre samtale med min samboer, så ønsker han at vi bare starter nå etter neste mens. Så da starter vi prøvingen rundt 8 juni i stedet for i september. Wow, jeg er litt sånn nervøs-glad ;) har begynt å spise folat også nå, noe nytt med omega3 også sammen. Så jeg er faktisk i gang.....ja la oss juni prøvere holde kontakten. Godt å ha noen å snakke med som er i samme situasjon.

Skrevet

oj så gøy at det ble før enn det dere hadde tenkt. jeg gleder meg virkelig til denne sommeren. håper jeg blir gravid veldig fort. folsyre har jeg hatt mangel på så det tar jeg for harde livet. er det noen hjelpemidler du har tenkt å begynne med eller?hostesaft osv...vi begynner jo nesten prøvingen likt også vi:)min samboer forstod at han aldri kom til å bli så babysyk som meg så det var ikke så mye å vente på:)

hvor lenge har du gått på pillen hvis det er det du har gjort?

Skrevet

Ja jeg ble litt overraska over at min samboer sa at han var super klar, og ville ikke vente noe særlig lenger. Og han har så lyst at barnet skal bli født på første halvdel av året, så da er det vel ikke noe annet å gjøre. Det eneste som jeg er litt sånn redd for er at jeg har avtalt med en venninne å reise på festival i juli, og hvis at det klaffer med en gang så er jeg neppe noe særlig morsom å ha med på festival. For vi hadde tenkt å feste litt da. Så er litt redd for at jeg skuffer venninna mi. Men som min samboer sier så vil det alltid være noe som "kommer i veien", så om man skal tenke sånn vil det aldri passe for å sette det på spissen.

Jeg har ikke tenkt så langt ang hostesaft osv. Vet ikke helt hva det skal være godt for ;) har ikke satt meg helt inn i slike kjerringråd enda. Jeg tror kanskje at det ikke her helt sant enda...

Jeg har gått på p-ring i ca ett år, men gått på p-piller før det, så tilsammen i litt over 5 år. Skal bli godt å kutte ut dette. Selv om jeg er mer fornøyd med p-ring enn piller. Har du gått lenge på pillen?

Skrevet

nei man kan ikke tenke på grunner hele tiden. det vil aldri klaffe helt uansett. jeg har så lyst til å slutte nå, men samboeren min sier jeg må ta ett brett til så skal jeg få slutte. tre uker igjen, begynner på siste brett i morgen:) du skuffer jo ikke venninnen din for det, hun må jo bare være glad på dine vegne:)

jeg har gått på p piller i 6 år, med noen små stopp og tre månder prøving av p sprøyte.

ja det skal bli kjempe deilig å avslutte alt man stapper i seg av hormoner.

kan jeg legge deg til vennelisten min?? hadde vært gøy og hatt kontakt med noen som begynner likt som meg.

Skrevet

Ja selvfølgelig kan du legge meg til vennelisten din. Kan man gjøre det her på BIM eller tenkte du en annen plass?? :)

Skrevet

hmm ja jeg tror det, i profilen min står det isåfall venneliste. prøvde å legge deg til men ettersom du ikke har noen profil så fikk jeg ikke gjort det:(kanskje du vil lage deg en?

Skrevet

Jeg skal opprette meg en profil, så da finner du meg sikkert i morgen. Nå er det derimot natta for meg ;)

Skrevet

Jeg blir også med!! Slutta på pillen for en mnd siden. Man har ikke sett kjæresten på snart to mnd. Om 18 dager møtes vi igjen, og da blir det nok action! Vi skal være sammen i nesten 3 mnd før vi igjen blir fra hverandre ei stund. (han bor i et annet land). Håper vi blir gravide i sommer!

Skrevet

JEg er med!!! Tror jeg ganske sikkert da... Ingen flere piller på meg etter 15.Juni gitt!

Skrevet

Jeg tok siste pillen 17. mai. Så jeg er med!

Skrevet

så spennende folkens:) vi må holde hverandre oppdaterte.. kanskje vi møtes igjen på mai/juni/juli klubben???

Skrevet

Nå slutter jeg på prevensjon på fredag :) så rundt 8 juni, så setter vi i gang. Lykke til alle sammen med prøvingen. Håper vi alle kan holde kontakten fremover, og fortelle hvordan det går. Vi er jo alle i samme båt nå :D

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan er stemningen med dere da jenter? Det begynner jo virkelig å nærme seg for oss alle...

TR kommer til meg: 2. Juni! Og da er vi i gang for fullt!

Lage en liten tråd oss jentene imellom på bli gravid når den tid kommer eller? Så kan vi følge hverandre opp og backe hverandre litt!

Skrevet

ja det kunne vi gjort, men jeg vet ikke helt åssen det fungerer da:) slik tråd greie altså, ser det er mange som har snakket om å lage en tråd, og jeg sitter her og leker som jeg skjønner det:) TR kjem til meg den 7 juni og da er det vår tur :) juhuuu. håper ting stabiliserer seg med det samme.

Skrevet

Ja helt enig. Vi skulle laget en tråd for oss juni prøvere på et eller anna forum. Det blir vel på bli gravid det kanskje? Men hvem kan dette?? Det er vel bare å starte opp en kanskje? Noen som vet?

Skrevet

Jeg slutta på pillen i april, men samboen har vært offshore hver eggløsning etter dette... Er ny her inne, men henger meg gjerne på dere! Kan ikke dette med venner og grupper... Så når noen får ei gruppe oppe å gå her inne gi beskjed! :)

Skrevet

Hei! Kanskje jeg også kan få bli med?? Jeg og sambo har bestemt oss for å begynne nå i juni!! Gleder meg!!! Er helt ny her, men gleder meg til å bli kjent med dere og forumet!!

Skrevet

Da har jeg vært igjennom min første EL, og venter bare på at det skal bli neste uke slik at jeg kan ta en test. Håper selvfølgelig ikke mensen kommer !! Hvordan går det med dere andre prøvere?? Jeg er spent å høre hvordan det går.

• 2 uker senere...
Skrevet

Kanskje jeg kan slenge meg på her og... Jeg tok min siste pille i begynnelsen av mai tror jeg.. Men vi har brukt kondom en stund, siden samboeren min ikke ville ha barn enda.. Men nå i juni ble kondomene liggende i skuffen, så da er vi vel egentlig prøvende!!! Jippi!! Jeg synes det er spennende, men litt skummelt og.. Gleder meg til å følge med her inne på dere andre!!

Men er det flere som har fått mensenblødninger uregelmessig etter å ha sluttet på pillen? Min 1 blødning uten piller kom som på klokken, men nå gikk det bare 14 dager så begynte jeg å blø igjen?? Flere som har opplevd dette??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...