Gå til innhold

Aktive?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Når er det vanlig at babyene snur seg rundt? Vår lille gutt er meget aktiv på gulvet, har begynt å snu seg fra rygg til mage. Morsomt å se på, for han tar i alt han makter av og til;) Akkurat fylt 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg er ganske tidlig! Mener å huske at det ikke er vanlig før de er rundt 4-5 mnd gamle. Min viser antydning til at han vil snu seg fra rygg til mage, men klarer liksom ikke å få med seg hele kroppen. Han har snudd seg fra mage til rygg noe som jeg tror er vanligere å begynne med.

 

Så du har nok en sterk gutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. tidlig ute gutten din:)

 

Her har snuppa snudd seg over på siden et par ganger, men det er alt:) Prater og styrer seg og leker mye med stativet sitt, men ikke så mye mer:) er veldig sterk i rygg/nakke i fht til det å ligge på magen, men blir fort sliten fordi hun anstrenger seg og da blir hun rasende:) Men gleder meg fryktelig til ting begynner å skje her også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, godt å høre det er flere barn som blir rasende. Det gjør nemlig min datter også. Har ett enormt egenrådig vesen virker det som.. Hmm.. ligner på moren ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min på øyeblikk 3 måneder (mandag) er også veldig sterk og liker godt å ligge på magen. har veltet seg fra mage til rygg, men ikke andre vei. derimot ser det nesten ut som om han har tenkt å begynne å krype hvert øyeblikk.... akkurat nå flytter han seg baklengs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...