Jente 28 Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Har alltid hørt at en skal holde seg borte fra reker når man ammer. Er det noen som kan fortelle meg hvorfor? Skal på klubb i kveld og vet vi får reker, må jeg spise meg mett før jeg reiser på klubb og Takke nei til mat der nede? Bare lurer...
Hyacinth Bucket Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 HS sa at det er allergifremkallende og kan gi mageondt for den lille. Jeg holder meg derfor unna. Buhu!
Jente 28 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 Takk for svar, da blir det brødmat før jeg reiser på klubb.. Hmm, kjedelig.. Men vil jo ikke at lillegutt skal få vondt..
nutri Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 jeg glemte meg helt bort en kveld og fråtset i reker. Heldigvis reagerte ikke junior på det (jeg fullammer). Prøvde finne litt på nett om dette med allergi, og leste (husker ikke hvor) at det er svært liten risiko for at barn blir allergisk for noe mor spiser. Lite som går i melken med andre ord.
så var vi 4 Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg spiste reker og Martin reagerte ikke på det, så du kan jo prøve. Det er liten sannsynlighet for at barna blir allergiske av det. http://matportalen.no/Emner/ammende
Jente 28 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2007 Kanskje jeg prøver da.. Hadde jo vært såå godt med reker, år og dag siden jeg spiste det sist. Fullammer jo ike lenger, men han spiser ennå om natten og det er jo så lettvindt med pupp om natten istedet for å ned å varme mme. Takk for alle gode svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå