Gå til innhold

Vært på loppemarked...


På'n igjen

Anbefalte innlegg

Var en tur innom et loppemarked nå, og jeg må si jeg blir overrasket over hva folk får seg til å levere inn.....Bl.a mye barneutstyr/leker som er så herpet og møkkete at du knapt nok ser hva det er.. Noe er selvsagt også bra. Men hva er det som får folk til å levere inn slik dritt? Klart billig måte å bli kvitt søpla si på, men er ikke mye respekt for de som lager et loppemarked - idrettslag, musikk, speideren el. - det er jo faktisk disse som i ettertid må betale for å bli kvitt dritten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er rart at man ikke tenker at noen faktisk skal ha det...Men synes også det er rart at ikke de som arrangerer loppemarkede luker litt ut....

 

Jeg synes det er gøy å gå på loppemarked er så mye rart å se, men titter mest :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg var vet jeg at de luker en masse, men problemet er når de får veldig masse så klarer heller ikke de å få helt oversikten. Nå skal det sies at det også er veldig mye bra der, ting som prislapper ikke er tatt av osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme har jeg tenkt på... Hva tenker folk på...??

 

Synes nesten det er et hån mot alle som gjør en flott jobb og arrangerer loppemarked og etc.. Søppelet ditt må du kaste og sortere selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...