Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 hei jeg fullammet til barnet mitt var 7mnd begynte å kutte ut på dagen, gikk veldig fint for da fikk han middag og grøt osv altså pupp på morningen og pupp på kvelden nå er han 11mnd, og plutselig så vil han ha pupp hele tiden, på dagen også han får jo ikke nok næring med bare pupp nå, så skal jeg nekte pupp, og la han gå uten mat? skal han bare få pupp, bare pupp?
Blomman Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Det er mer enn nok næring i i puppen ;-9 Helt normalt at de i perioder bare vil ha bare pupp - det er ingen fare - dere bare øker litt også vil nok barnet spise igjen etterhvert. Min er 16 mnd og fortsatt ingen storpspiser og mange dager blir det så så si bare pupp... gikk opp 1,5 kg fra 12 mnd til 15 mnd! Så bare gi så mye pupp han ønsker om du syns det er greit i allefall
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 og jeg som trodde vi skulle slutte å amme pga mindre næring... takk blomman ser du er ammehjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå