Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Hva er egentlig mest haram i Islam? Løgn? Utroskap? "Skitne" former for sex, selv om man er gift?
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Ingen av de du nevner er en av de 7 største syndene i Islam. Bare Allah vet straffen for det du spør om, og i hvilken rekkefølge. Det som er ganske høyt opp på listen(link under) etter de 7 største syndene er: utukt og ekteskapsbrudd, det var det Fornication and Adultery ble oversatt som på en ordbok her på nett... http://www.geocities.com/mihraab786/sins.html Å lyve står vel også på den lista...Frequent lying Men det er en Hadith som sier Profeten (pbuh) sa tydelig at sladder/baksnakking var en større synd enn utroskap. Men f.eks å gjøre Zina, ha sex utenfor ekteskapet, om det er før du gifter deg eller du er gift, er haram. Hva mener du med skitne former for sex? F.eks analsex er ikke lov, tror heller ikke oral sex er lov. Hvis du lurer på ting om Islam, så kan jeg anbefalde deg www.islam.no.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #3 Skrevet 13. mai 2007 Det er ikke meningen å spørre sånn veldig støtende, men tror du ikke det er mange gifte innen Islam som praktiserer både oralsex og eventuelt analsex? Jeg vet jeg ikke har noe med det, men jeg bare lurer. Det er slik i min religion også, men det snakkes jo ikke veldig høyt om kan du si..
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 13. mai 2007 #4 Skrevet 13. mai 2007 Jo det er det sikkert, som alt annet som er haram. Uansett så snakkes det jo ikke om videre for man skal ikke fortelle ting om samlivet videre, men Gud vet alt
Miss Dynamite Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 d har kanskje ikke såå mye med spm å gjøre, men det er haram å ha analsex SÆRLIG hvis du er gift. hvis du har det etter du har giftet deg, vil det si at dere er skilt.... sånn følelsesmessig og psykisk.... hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå