Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 er 5 dager igjen til termin og begynner å forberede meg på at jeg går over for jeg kjenner ikke antydning til smerter i korsrygg eller menssmerter og heller ikke hodet festet seg. Men jeg er sååååååååååååååååååååååååååå lei. Drømmer om den dagen jeg kan snu meg igjen i senga uten å våkne og flytte på x antall puter, og ikke minst få tilbake normal kroppsfasong. andre som har det sånn, og hvordan får dere dagene til å gå?
jentebabymom Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 så på sydenbilder fra i sist sommer............savner meg selv jeg å. kunne tenkt meg å se litt bedre ut enn nå. stor forskjell på et år.....RIP buksa mi.....
Mia_I Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Gleder meg til å kunne plukke opp noe fra gulvet uten å ta fart, og slippe å tenke at "ånei, drikke et glass vann, huffnei, da må jeg bare på do..." Men - prøver å slappe av og kose meg den siste drøye uka frem til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå