Gå til innhold

bloedning etter stripping...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ble strippet i gaar morges, og jeg bloer fortsatt litt. er ikke saant fint friskt blod, men saann ekkelt brunaktig greie! er dette vanlig eller?det er ikke mye...men kommer liksom en klaesj naa og da, saa maa ha innlegg. det gjoer jo vondt oppi der ogsaa....det var svaert som hun toeyde da! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme etter at jordmor hadde undersøkt mormunnen. Var bare i uke 32 og hun var veldig hardhendt, men sluttet å "blø" etter ca fem dager. Var sånn brunt her også. Helt sikkert ikke farlig, men noen som vet?

Skrevet

Enig med at det er vondt ja, måtte be henne å stoppe etterhvert.

jm gjorde det på meg på torsdag morgen og jeg hadde vondt å blødde hele denne dag.

Hun sa at det er vanlig bare å blø en dag og hvis det var mye mer enn det måtte jeg si i fra.

Blødde halv annen dag da så sluttet det.

Så lenge også det er det brune og ikke frisk blø skal det også være `greit`

 

Skrevet

ok det er bra. det virker som at det har sluttet naa. :) men tror ikke jeg vil strippes igjen i morgen gitt.... :S den i gaar har ihvertfall ikke foert til noen ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...