Nilu♥ Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Har tre alternativer- Basson Apoteket sin Medela Pumpe Eller Avent sin pumpe? Alle tre er eletriske...
selfangerkjerringa Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Har aldri brukt elektrisk pumpe selv, men har tre venninner som anbefaler medela swing
Bellen^2 Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har kun prøvet Medela Swing (elektrisk kjøpt på apoteket), men er kjempefornøyd med den. Den har to faser, en for å sette i gang utdrivining og en for å pumpe ut melken. Du kan også justere hvor hardt den skal pumpe, noe som er kjempeflott hvis du er litt sår/ har spreng. Lykke til med valget:)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Unnskyld at jeg spør, men hvor mye koster elektrisk pumpe?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har medela swing og er kjempe fornøyd! Den koster 1300 på babyshop
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Medela swing,.. ca 1100 kr på appoteket;) Verdt hver eneste krone..
gammel røy Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Har også Medela, en litt eldre modell med to pumper (slik at man kan pumpe begge samtidig. Bruker aldri begge, men greit å ha to slik at det blir litt stress med rengjøring etc. Verdt hvert øre!!! Bruker den mye nå når hun har begynt med mat, slik at jeg kan blande morsmelk inn i maten vi lager hjemme. Genialt. Dessuten passer "vanlige" flasker på pumpen- ikke bare de fra Medela. De har også mm poser fra Medela fra apoteket som du kan pumpe direkte inn i. Genialt, sparer mye vasking av flasker. Men litt dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå