Gå til innhold

Heller oppkast enn gulp...hjelp..hun er 6 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille har kastet opp 2 dager etter hverandre, dog bare etter ett måltid hver dag. Men det kommer opp gulp, eller heller oppkast, i mengder...flere desiliter med melk rett etter at hun har fått i seg et par pupper. Hva skjer....er det noe feil...eller er dette normalt?Kan vel neppe kalles gulp, hun kaster jo opp så spruten står ut av munnen...Kan noen hjelpe en nybakt mor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har etter det jeg forstår på innlegget ditt,sprutgulp etter hvert måltid må du ta kontakt med lege,slik skal det ikke være.Litt gulp er helt ok,men det skal ikke være sprutgulp.

Skrevet

Ok...men hun hadde det bare etter 1 måltid i går(av 7 måltider) og etetr 1 i dag..(av 3 måltider)...tror du jeg bør kontakte lege allerede, da...er det ikke litt tidlig?Eller...?

Skrevet

Da hadde jeg sett det litt ann,forstod det slik at det var etterhvert måltid.Lillegutt hadde også noen veldig sprutgulper en gang av og til,men det gikk over og det var ikke hver dag.Se det litt ann du.Har hun sprutgulp hver dag nå frem til mandag,hadde jeg da ringt HS og forklart og da råder hun deg til å ta kontakt med lege hvis det er nødvenig.

Skrevet

Har hun fått veldig mye melk? Eller kan det være at hun har hatt luft i form av rap som hun ikke har fått opp før hun har fått mer melk? Dette kan jo lage en "kork" slik at når rapen kommer, så kan melken som har kommet i magen etterpå også komme...

Jeg ville sett det litt an, men tatt kontakt med HS hvis det blir en vanlig ting.

Skrevet

Tusen takk for fine svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...