Gå til innhold

Har så menssmerter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min er konstant hard,(Masse kynnere) og har menssmerter nesten hele tiden, sover dårlig om nettene.Jm mente dette var modning. har holdt på sånn i 3 uker nå, men har vært veldig intenst de siste 3 dagene. Jeg er bare så lei av å ha det slik.Blir sprø av den halsbrannen også.

Fler som har det slik??

Har det vært slik for dere lenge??

Er i uke 34 nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også på den måten. Hatt nesten konstante kynnere og menssmerter i ryggen og magen i 3-4 uker. Hadde termin i går! Håper på rier snart!!!

Har BL også, og sover nesten ikke om natta. Skal være så glad når babyen er ute!!!!!

Skrevet

Du beskriver akkurat hvordan det er for meg nå, mens murringer, kynnere(masse), sover kanskje en halvtme av gangen om natten og har halsbrann døgnet rundt. Skikkelig slitsomt! Har vel hatt det slik i et par ukers tid nå, er i uke 37 uke!

Skrevet

Har det på samme måte, er 33+2. Jordmor sier det er modning på gang, men at babyen bør holde seg der inne til uke 37 minst. Blir bedre når man tar det med ro og ikke stresser eller anstrenger kroppen fysisk. Hjelper også en del med Bricanyl tabletter. De demper ihvertfall kynnerne og mensmurringene litt. Spør jordmor om dette kanskje kan være en løsning..

Skrevet

Går inn i uke 36 imorgen. Hadde masse kynnere i natt og mensverk i ryggen. Håper den driver å modner seg nå:D Er ikke moro å ha sånn på natta:( Men nå har jeg jo hele dagen til å hvile og sove på, så det er ikke så synd på meg da;)

Skrevet

Har en del mens-smerter jeg og, samtidig som jeg er dårlig i magen. Det kommer og går, men har hatt det i to uker nå. Er i uke 37 så det er vel modning før fødsel? Og det er jo ikke et dårlig tegn=) men veldig ubehagelig, og ikke gøy å våkne masse i løpet av natta. Halsbrann og pusteproblemer blir også fint å bli ferdig med...Er spent på om det er lenge til fødsel, er veldig stor så kansje det kommer ut et nurk litt før termin?!

Skrevet

Hmmm, akkurat et slikt innlegg jeg tenkte å skrive selv!

Jeg er i uke 33 og har også menssmerter i ryggen og under magen, og masse kynnere. Spesielt om kvelden og natten. Kan liksom ikke snu meg uten at jeg får kynnere og ekstra vondt. Samtidig føles magen så konstant stinn at jeg ikke greier å skille mellom kynnere, babyspark, bekkenløsning, menssmerter og vondt i magen...

Utrolig irriterende dette - og det er jo litt tidlig med modning enda da... Samtidig tror jeg nok jeg blir gal hvis jeg skal gå slik i 7 uker til!

Kan dette føre til for tidlig fødsel tror dere- dere som har spurt jordmor om det???

Skrevet

jeg å har det sånn som dere sier her... men jeg er bare 29+5 i dag, det har kanskje vært sånn i en uke ca nå, er alt som det skal da, skal jeg modnes så tili jeg da???? noen som vet.... kommer gullet mitt før tia da eller.... kanskje jeg skal ringe å høre??? noen som vet.

Skrevet

Hei Mone 83

Ring og hør med fødeavdelingen du, de kan uansett gi bedre svar enn oss her inne:) Tror nok ikke det er normalt at du skal modnes i uke 29, men kan hende det er en lang prosess for noen? Men, ring til føden, der får du godt svar!

Skrevet

ringe jordmor på mandag jeg tenker jeg.... om jeg ikke føler det blir for ille.... sikkert lurt det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...