Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. har fått time til UL den 22.mai på A-hus, men den datoen passer egentlig ikke, fordi samboeren min har eksamen, og jeg synes det er litt trist at han ikke fårvært med.. Lurte derfor på om det er noen her som vet hvor jeg kan få gjort det privat her i Oslo, og evt priser???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å ringe A-hus for å bytte time?

Skrevet

vi ringte, men det er så stor pågang der at det var vanskelig.. Hvis vi skulle flytte timen, ble det ikke før i slutten av juni, og da var jeg alt for langt på vei..Derfor vurderer vi privat

Skrevet

Du kan jo bare ringe og bytte time og da? De har kveldstimer og - tror det er på torsdager.

Skrevet

Jeg har jo prøvd det..

Skrevet

Anbefaller Majorstua klinikken. Vet ikke hva vanlig ul koster men 3d koster 1500 =0) anbefalles på det sterkeste.

Skrevet

Takk for det ;) men kanskje greit å vente noen uker til før jeg evt drar på 3DUL...?

Skrevet

Heia...tror d koster ca 900-1100 med vanlig så d var jo ikke langt unna de 15 du må ut med for 3d da...svindyrt spør du meg men...stakkars...dumt me eksamen midt i da..ring Majorstua klinikken du....

Skrevet

det er jo absolut verdt pengene hvis pappa'n får være med... synes han fortjener det... typisk at UL skulle falle på èn av de to dagene han skal ha eksamen.. hmm.. Er det lang ventetid på Majostuaklinikken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...