Gårdsspire Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 I morgen ( søndag 13.mai) kl 18:00 er det er program om fødsel på National Geografic Channel.. .For de som ønsker og se.
minime<3 in belly Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 aha, det er jo verdt å få med seg... Den fødselsvideon som gikk her inne en periode syns jeg var virkelig UNATURLIG.... Ikke normalt å føde så LYDLØST!!!!!!!!!! He he
pinki82 Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Har ikke sett den fødselsvideoen som det refereres til her, Men da jeg fikk 1. mann så var det en lydløs fødsel.. brukte bevisst ikke opp kreftene mine på å lage bråk/lyd etc.. så jeg tror nok at det er mulig ja dessuten ALLE er forskjellige!
Gjest MMJ Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg fikk nærmest beskjed om å holde kjeft da jeg fødte... Jeg lå bare og ynket meg, ikke noen skriking. Så jeg var livredd for å lage lyder etterpå det, så min fødsel var "lyd-fri"- Får jeg beskjed om å holde kjeft denne ganga så skal de angre ;Ø) Heldigvis gikk jo denne jordmoren etter 3 timer (fødselen varte 11), men jeg trodde jeg MÅTTE holde kjeften min så jeg brukte masse krefter på å ikke lage lyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå