miss_data Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 hei.. jeg er 19 uker på mandag.. igår ble magen skikkelig stiv/øm så jeg måtte gå krumbøyd.. det har ikke gitt seg ennå.. er dette farlig? hvis jeg reiser meg brått må jeg bøye meg.. men da jeg går er det litt bedre.. er så redd det er noe galt!!!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Det er helt vanlig.. Det er vanlig at det pågår i perioder for så å gi seg, og komme tilbake igjen.. Jeg får d slik hvis jeg reiser meg brått ut av lave stoler feks.. Det er ligamentbånd som strekker seg.
miss_data Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 hei.. men skal det være så ubehagelig hele tiden da? nå er det ubehagelig å gå også.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå