Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

jeg er 19 uker på mandag..

igår ble magen skikkelig stiv/øm så jeg måtte gå krumbøyd..

det har ikke gitt seg ennå..

er dette farlig?

hvis jeg reiser meg brått må jeg bøye meg..

men da jeg går er det litt bedre..

er så redd det er noe galt!!!!!

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig.. Det er vanlig at det pågår i perioder for så å gi seg, og komme tilbake igjen.. Jeg får d slik hvis jeg reiser meg brått ut av lave stoler feks..

Det er ligamentbånd som strekker seg.

Skrevet

hei..

men skal det være så ubehagelig hele tiden da?

nå er det ubehagelig å gå også.........

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...