Gå til innhold

To streker på testen (O:!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM i går, men har egentlig ikke hatt noen symptomer så håpet har vært lite. Siden jeg har tempet denne uken så har jeg sett at temperaturen har vært høye i det siste, og da jeg la inn dagens verdier på fertilityfriend i dag tidlig så sto det at det var gode sjanser for at jeg var gravid. Så da tok jeg en test da...Og der var det jammen to streker!! Nå er jeg veldig glad, og litt redd...Håper den lille spiren min klorer seg fast denne gangen.

 

*******babystøv til dere alle******************************************************************************************************************************************************************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy! Gratulerer så masse og lykke til! Det går nok bra denne gangen skal du se:)

Skrevet

Gratulerer så mye - denne gangen klorer den seg fast!!! Sniker til meg litt babystøv og håper å komme etter om noen dager! Lykke til! :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gratulerer sååååååååååååååååååå masse snuppa! Ble så glad når jeg så dette!

 

Skal krysse alt for deg og sender masse klorestøv til deg :)

 

Kjempeklem

Skrevet

Gratulerer så mye!!!Hvis jeg er heldig (svak test i dag), så følger jeg med deg inn på 1. trimester:)

Skrevet

Takk alle sammen! Håper dere kommer etter veldig snart! (O:

Skrevet

Gratulerer!!! Grabber til meg babystøv og håper å følge etter inn til 1. trimester om et par uker ;)

 

Nyt våren og sommeren med voksende mage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...