Gå til innhold

Nå... hva synes dere???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow!!! Jeg er imponert:-)) Det ble rå-lekkert!!

Skrevet

Takketakk!! Valgte litt utypisk bryllupsfarge. Men det som er kult er jo at jeg står i stil.... fingrene mine er fulle av lilla blekk som jeg ikke får av....haha..

Skrevet

Rålekkert Snulder!! Så flink du er:-)))

 

Kjekt å vite hvor man skal henvende seg når det blir en anledning;-)

Skrevet

Wow, kjempetøft!! Tar du i mot bestillinger?

Regner med kortet ditt gjorde stor lykke på festen. Var det moro forresten?

Skrevet

Dritstilig!

Eg e imponert!

Så fint at jeg vet om noen så kan lage så lekre kort hvis jeg har behov for noe personlig!

Fortsett å bruk den kreative åren. Du er kjempeflink :o)

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger!!! ;=) Jo da... festen ble faktisk ganske bra! Holdt på å fryse kattunger på meg, men ellers så var det koselig!

Og ja... jeg kan lage kort til de som vil ha jeg... må bare ha beskjed litt i forkant!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...