♥Snulder Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg sutret i går over kortet jeg skulle lage til suprise/bryllup/viking/velkommen-fest.... Og slik ble det: http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail/485482 Greit eller????
Snuppetuppa Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Wow!!! Jeg er imponert:-)) Det ble rå-lekkert!!
♥Snulder Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Takketakk!! Valgte litt utypisk bryllupsfarge. Men det som er kult er jo at jeg står i stil.... fingrene mine er fulle av lilla blekk som jeg ikke får av....haha..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Rålekkert Snulder!! Så flink du er:-))) Kjekt å vite hvor man skal henvende seg når det blir en anledning;-)
Karomamma Skrevet 13. mai 2007 #6 Skrevet 13. mai 2007 Wow, kjempetøft!! Tar du i mot bestillinger? Regner med kortet ditt gjorde stor lykke på festen. Var det moro forresten?
Trollmora Skrevet 14. mai 2007 #7 Skrevet 14. mai 2007 Dritstilig! Eg e imponert! Så fint at jeg vet om noen så kan lage så lekre kort hvis jeg har behov for noe personlig! Fortsett å bruk den kreative åren. Du er kjempeflink )
♥Snulder Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2007 Takk for tilbakemeldinger!!! ;=) Jo da... festen ble faktisk ganske bra! Holdt på å fryse kattunger på meg, men ellers så var det koselig! Og ja... jeg kan lage kort til de som vil ha jeg... må bare ha beskjed litt i forkant!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå