Gå til innhold

5 mnd og ligger våken på natten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har sovet hele natten igjennom siden han var 6 uker. De siste ukene har han begynt å våkne på natten, spiser som en hest. Noen ganger sovner han fort igjen, men flere ganger ligger han våken og plundrer. (Han sover ikke mye på dagen, 2 blunder.)

Har fullammet hele veien, han er 5 mnd og en uke nå. Har også begynt å tulle litt med puppen, spiser ikke så effektivt som før men hekter seg av, ligger og ser på meg, ler litt og tar den igjen.

Har hele tiden tenkt å vente med grøt til 6 mnd, men lurer på om det er det han trenger... Han bæsjer ca hver 7-10 dag, er litt redd for at magen hans skal bli ille for ham med grøt for tidlig. Noen med samme erfaringer? Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at han ikke bare har fokus på puppen lenger har nok noe med aldrern å gjøre. De blir jo nyskjerrige og vil ha kontakt selv om de spiser. Min gutt var håpløs å få til å spise når vi var på steder med andre folk en periode. Han spiste litt, så måtte han se seg rundt, prate litt, spise litt til helt til han hørte noe han måtte sjekke ut... :)

Det har gått seg til nå, men han er ikke like effektiv som han var da han var liten baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...