Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Er det noen som vet om man kan bruke vaginakuler får å trene skjedemusklaturen NÅR man er gravid?? Las på kondomeriet sine sider at smartballs det var ypperlig "trening" før og etter en fødsel... Og på vaginakuler stod det at det kunne være til stor hjelp før og etter svangerskap... Men siden sex er ufarlig under graviditeten er vel ikke bruk av vaginakuler det heller...?!?
camilla^ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Kommer litt ann på hvordan kuler du bruker vil jeg tro. Noen kan være litt store, og det er da ikke av det beste. Siden de i tillegg er ganske harde som oftes. Personlig hadde jeg ikke tord å bruke smartballs under svangerskapet, for meg blir disse litt store og hadde ikke tort å ta den risken. (de er ikke for store når jeg ikke er gravid, men så stor hadde jeg ikke tort, siden jeg vet de ikke er små inen i meg) Har noen vagina vekter jeg kjøpte på kondomeriet. En pakke med to forskjellig str på kulene, som en putter vekter inni. I forhold til hvor trent en er. De ville jeg heller brukt, siden de ikke er så store. Men jeg ville helst brukt den minste, men tror ikke den største er ikek så stor heller. De billige små vagina kulene en får kjøpt, bland annet også på kondomeriet. To små gullkuler, i en gjennomsiktig plasteske. Litt kantente eske. De ville jeg ikke brukt, for de er av dårlig kvilitet. Og ligger de på ett fuktig som over litt tid, så irrer de. (fikk nesten sjokk da jeg så de irra. Og de var vasket før de var lagt i esken) Så det er noe jeg vil fraråde å bruke, spesielt når en er gravid!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Takk for svaret=) Jeg har også tenkt at smartballs er for store når enn er gravid, tenker at de kan ligge å irritere på feil plasser. Hadde tenkt å bestille de små gullkulene, godt jeg ikke har gjort det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå