Tøtto&lillebror Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Eg er nå gravid i veke 14, og eg har egentlig hatt få graviditetssymtomer. Berre litt såre bryst, og trege tarmar. Av og til syns eg magen er stor på kveldane, men om morgonen er den ganske flat igjen. Har ny svangerskapskontroll om 1 veka, men lurer korleis dykk andre har opplevd dette.Trudde eg skulle vera tydelig gravid nå. Men kva tid skjer det?
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Min begynte å vokse rundt uke 20...før det hadde jeg fått litt ekstra rundt magen, men først i uke 20 at jeg begynte å se "gravid" ut...ta det med ro, magen kommer!!! Mamma mener at jeg nesten ser høygravid ut nå...hehe...kan ikke si meg helt enig der, nei! =) Men stor har den blitt, og større skal den bli! Er 26+0 i dag!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Min kom over natta i uke 18, hadde helt flat mage før dette. Mange vil vel mene jeg ikke har særlig til mage enda, men jeg merker forskjell selv. Mannen min synes det bare ser ut som om jeg er mett... hehe... Så det kan nok ta noen uker enda, men jeg tror den kommer fort når den først begynner å vokse.
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 PS: kan legge til at puppene vokste før magen for min del!! =)
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Har vært mye oppblåst og hatt bollemage ganske lenge, men det er først nå i uke 16 at den ser litt gravid ut, også om morgenen. Har ikke gått opp i vekt ennå, men det kommer nok tidsnok...
☆Lille my* Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg er 20 uker og alle spør meg hvor jeg har gjort av magen:( hehe. Bortsett fra min kjære, familien og venner som ser meg i små topper, da synes den jo. Håper den kommer snart jeg:P Bilder på nicket mitt!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Jeg var vel i uke 17 da jeg ble tydelig gravid. Er nå i uke 23 så d vises ja. Ikke veldig stor, men veldig tydelig og markert mage:) Og lillen sparker hardt!
Ranveig R Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Fram til veke 15 såg eg mest småfeit ut (kanskje fordi eg ER det ;-p), men no som eg er 16 veker på veg er magen begynt å bli ganske tydeleg. Reknar med at den kjem til å bli like diger som sist.. Det er først den siste veka eller så at eg har klart å kjenne livmora, men eg synest det er lettast om morgonen. Lurer for øvrig på kvifor eg plutseleg har fått mage, livmora er lita enno og eg har gått ned 5kg. Tarmane mine har visst funne ut at dei skal jobbe seg utover...
Tøtto&lillebror Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2007 Takk for beroligende svar. Godt å vita at det ikkje berre er meg som er "liten" nå. Men eg glede meg til det begynner å vise meir!
Gjest Ut på tur Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Jeg blei skikkelig gravid omkring uke 24 Hadde ikke antydning en gang i uke 14. Bare STORE pupper
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 12. mai 2007 #11 Skrevet 12. mai 2007 Jeg er 14+5 og førstegangsfødende. Jeg har rupe så det holder (hater den selv) men midjen min har alltid vært smal.Men jeg måtte kjøpe mamma bukser da jeg var 9-10 uker. Nå ser jeg ganske gravid ut og jordmor har sendt meg på tidlig UL for å bekrefte\avkrefte tvillinger ( noe jeg selv håper på), dessuten så har jeg allerede fått bekkenløsning så det kan være en tegn det også sier de....???? Vennina mi fikk stor mage ganske fort og der ble det tvillinger Jordmor sa også at det mest vanlige med førstegangsfødende er at magen synes ikke ordentlig før ca uke 18, men som hun sa også "alle graviditeter er ulike" Så ikke fortvil den kommer nok med tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå