kokko Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 nå er gutten min blitt hele 20 dager..... han er kjempe snille på nettene.. då er det bare pupp 2 ganger... og på dagen er han også snille då kan det gå mellom 2-3 timer før han skal ha pupp.... men på kvelden då er han ikke så fornøyde... då skal han ha pupp helst hele tiden... og så hyl skriker han... begynner jo å lure om det er noe jeg har spist som gjør at han har vondt... eller ska de bare ha så mye melk på kvelden?? jeg vet at han har luft i magen for det brake som bare det... og det er mye bleier som går nå.....og det er mye skitt bleier.... har dere noen tips som kan hjelpe oss med å få en snillere gutt på kveldene..... hva er det jeg må holde meg unna?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Noen barn reagerer på at mor inntar melkeprodukter, prøv å holde deg unna melk, smør, ost etc i en ukes tid og se om det hjelper. Du kan også kjøpe ammete eller fennikelte, det skal hjelpe mot luftsmerter.
kokko Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 jeg får ta turen i butikken og kjøpe meg ammete...alt for å prøve å hjelpe lille gutt... han kan jo ikke ligge på puppen hele tiden.... det er det eneste som hjelper han når han hylskriker.... jeg håper virkelig at det ikke er kollik. men man vet jo ikke. og vist det er det han har så tar jeg turen til en homopat for hjelp... har hørt at det skal hjelpe.... takk for rådene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå