Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ville dere reagert om mammen din ikke ville legge deg

til lista på facebook?

Han vil skille sine gamle venner meg meg, vil ikke kontrolleres og føler seg fanget i et fegsel..

Er deres menn på listen deres?

Jeg hadde vært stolt jeg av å han han på min som som min mann..

Jeg og min mann har tydeligvis veldig forskjellig syn.

Ble en stor diskusjon igår.

Lei meg nå;(

Han sier han har bilde av meg og sønnen vår på siden sin og gift, det stoler jeg på!

Han mener jeg skal slappe av, og vise tillitt.

Synes det hadde vært hyggelig å vise mine gamle venner hvem jeg gift med jeg da.

Jeg er jo hans nærmeste venn og hans kone.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil vel ikke at du skal se kvinnene som er hans venner tenker jeg... Hadde min oppført seg slik så hadde jeg begynt å lure ja...

Skrevet

Jeg er glad hverken min mann eller jeg er noe engasjert i facebook. Tydeligvis enda et kranglemoment og kilden til sjalusi.

Skrevet

Man ser jo vennenne hans,det kan alla se.. men man ser ikke profilen hans og hvor han kjenner folk ifra.

Jeg stoler på mannen min det er ikke det, men jeg blir lei meg av at han ikke kan involmere meg mere i forhold til sine venner.

kan ikke forså hvorfor han ikke vil!

Skrevet

jeg vil si meg litt enig i mannen din jeg da... ville egentlig heller ikke ha min mann på lista mi.. jeg ville ikke se hvem han fikk som venner hele tiden, og at han skulle følge ed på meg....litt privatliv må vi jo ha!

men nå la han meg da til.. så kunne jo ikke avvise han akkurat:o)

vi har ikke noen hemmeligheter oss innimellom... men har lysst å kunne prate med venner uten at han trenger å følge med!

Skrevet

man kan jo ikke se hva han skriver til sine venner uansett så den forsto jeg ikke.

Skrevet

men alle kan se hvem han får som venner. Det kan alle se, bare ikke hvor de ble kjent.

Skrevet

men jeg mener at han hele tiden får opp på siden sin hvem hans venner har fått som nye venner.... nei, litt privatliv har alle godt av..

Hadde blit GAL om mannen min skulle vite alt om meg hele tia!

men det er min mening da...

Skrevet

Vet du, da hadde jeg blitt kjempelei meg! Hvorfor i alle dager skulle han ønske å holde noe sånnt hemmelig for meg? Hvis det er så innmari privat så kan de jo sende private meldinger...de andre vennene hans der inne får jo se hva han skriver til andre og hvem han legger til. Hvorfor skulle du som er hans kone holdes utenfor? Utrolig merkelig syns jeg..... : /

Vi er hvertfall venner på facebook- OG i virkeligheten ;P Ikke fordet jeg er så innmari intressert i hvem han er venner med og hva de snakker om, men fordi det ville vært unaturlig å ikke legge til hverandre som venner. Jeg er skjelden inne på profilen hans og "snoker". Hvis jeg vil kan jeg tilogmed lese det som ligger i "inboxa" hans, for jeg vet passordet hans, men det ser jeg ingen grunn til å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...