Blåklokka09 Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Skjønner ikke helt hva det kan være - tror ikke det er hikking fra babyen, for kneppene er såpass raske. Noen andre som har det sånn? Ikke lett å forklare det her... Det kommer i ny og ne, gjerne når jeg ligger i senga/på sofaen. Er i slutten av uke 30. Er takknemlig for svar! Klem
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 høres ut som hikking. de kan være ganske raske av og til. iallefall hos meg er de det...
Bebbies i magen Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Ja høres ut som hikking for meg også. Det varierer veldig hvordan hikkene til mini i magen er. Og litt hvordan mini ligger. For noen ganger ligger hun sånn til at jeg kjenner det veldig godt, mens andre ganger kjenner jeg det nesten ikke i det hele tatt.
=)Line Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 De var raske hos meg også, og jeg kunne aldri i verden se for meg at han hikket så raskt! Men så fikk jeg hilse på min venninnes nyfødte, og da skjønte jeg plutselig at det faktisk er hikking.. For hun hikket like fort..
minime<3 in belly Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Hos meg så er det mer rykkninger... hehe... plutselig så får magen min helt "spasmer" Jeg kan heller ikke skjønne at det er hikking for da syns jeg synd på lillemann... For de kommer veldig hyppig... Men de varer veldig kort... Ikke vet jeg men jeg tror det er helt normalt. Ler litt av det jeg da for det kjennes så rart ut og ser rart ut...
mamma til 3:) Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Kjenner igjen disse kneppene.. Og det kan umulig være hikking:p Og har også sånne rykninger som ser helt komisk ut.. Lurer på hva som skjer inni der:)
Regnbuemor til 2 Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 JM sa det kan være babyen som tisser (om det er gutt) de rister den eller noe...
Blåklokka09 Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2007 Tusen takk for alle svar! Blir jo nesten bekymret når det er noe som jeg ikke kjenner igjen fra svangerskapet med førstemann..!! Heldigvis er det mye liv der inne, så håper og tror at alt er bra. Kan jo nevne det for legen når jeg skal dit på mandag?! Klem
varg veum Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 her hikker hun som bare det....akkurat som en liten klokke... kjennes nesten ut som regelmessige små rykk...er ikke spark for det kan hun ikke gjøre regelmessig så lenge , det er dessuten mye svakere enn annet liv... hun kan gjerne holde på i ti min og ...flere ganger daglig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå