Gå til innhold

Testet positivt etter 1. pp, og tre dager før IKM!


Tilltull

Anbefalte innlegg

Hopper over hit jeg da.. om enn noe himmelfallen, siden jeg ikke har hatt noen symptomer heller.. Kan liksom ikke tro at det er sant enda..

 

Noen flere som har testa positivt i dag??

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse! Er innom her og sniker litt, håper å flytte inn hit i slutten av neste uke :) Fint at man kan være gravid uten å ha noen symptomer, det eneste jeg har merket er noen mensmurringer de siste dagene, men skal ikke ha TR før søndag neste uke. Håpe håpe håpe :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. pp betyr første prøveperiode, og IKM betyr "ikke-mens". I dette tilfellet betyr det at hun ble gravid på første eggløsning etter at de begynte å prøve og at hun testet tre dager før mensen skulle ha kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearBlue lørdag morgen = sterkt positiv, ClearBlue søndag morgen = sterkt positiv, og billigtest fra Danmark midt på dagen på mandag = positiv :D:D:D Men, ingen symptomer... Når bør en dra til legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Er llitt i samme situasjon som deg. Testet positivt etter 1 pp og en dag før IKM. Hadde en SA i februar og hadde ikke drømt om at den skulle sitte igjen så raskt. Har bestemt meg for å glede meg like mye som sist og har en god følelse på at denne reka klarer å klore seg fast.

 

Gratulerer!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...