Mini-me:) *gravid* Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Det er jo ingen som kan svare meg på om jeg kan ta Chrom! Jeg gikk på dette før jeg ble gravid, og det funker kjempebra mot søthungeren.. Har så lyst å begynne på de igjen, men jeg fullammer tulla mi som er 3.5 mnd. Noen sier jeg kan, noen sier jeg ikke kan ta chrom.. Jeg kjøpte Bio-Chrom på helsekosten, der ringte hun dama til produsenten, og de sa at jeg kunne ta de med god samvittighet. Men så tenker jeg at de vil jo selge også da... Eg skeptisk til å ta tab. når jeg ammer, men er SÅÅÅ lei av å gå rundt å tenke (og spise..) sjokolade hele dagen!!
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Inne på ammedebatten var det et innlegg om det for en stund siden. Der stod det at dosene chrom på helsekost var for store når man ammer, og som alternativ til chrom ble det anbefalt at man heller sørger for å spise mer proteinrik mat da det hjelper mot sukkerhunger Det hjalp faktisk litt her i gården at jeg begynte å spise mer proteinmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå