Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan ville dere reagert om mammen din ikke ville legge deg

til lista på facebook?

Han vil skille sine gamle venner meg meg, vil ikke kontrolleres og føler seg fanget i et fegsel..

Er deres menn på listen deres?

Jeg hadde vært stolt jeg av å han han på min som som min mann..

Jeg og min mann har tydeligvis veldig forskjellig syn.

Ble en stor diskusjon igår.

Lei meg nå;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, er han helt dust eller?

Oki, han er jo ikke det, han er din mann, men selvfølgelig har jeg ikke bare mannen min, men også søsknene hans, vennene hans(som jeg også kjenner) kolleger av han osv osv, vi har et liv SAMMEN også på facebook!

Skrevet

Eh, da hadde jeg tatt det som et tegn på at forholdet var på vei ned i dass...Beklager, mulig mannen din er glad i deg og bare er en litt merkelig fyr, men jeg ville ikke syntes at det var ok..

Skrevet

Hallo??

Det der hørtes jo helt idiotisk ut spør du meg.Kontrolleres og fanget..Kan ikke du se profilen hans uannsett?

Skrevet

Nei, man kan ikke se profilen hans eller se hvor han kjenner noen fra... kun bilder av hans venner.

Flere som har synespunkter?

har jeg grunn til ¨være lei meg`?

Skrevet

Ja, du har tilogmed grunn til å tuppe ut pcen. Det var det jeg nesten gjorde når gubben min glemte å nevne at han hadde lagd seg facebookprofil:) (så lot jeg den få stå når han vaska ned hele huset, stod opp med guttungen når det var min tur, lagde middag når det var min tur og ba om unnskyldning hele tiden da..Her i huset vet vi at det ikke er positivt å skille delene av livet sitt og ha hemmeligheter.)

Skrevet

Vil tilføye at han sier har lagt ut bilde av meg og sønnen vår og skrevet at han er gift. Det stoler jeg på!

Skrevet

Også da?!

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor han ikke vil legge deg til jeg, det er jo sånn "married to" greie der også, vhor man fører opp hvem man er gift med dersom vedkommende finnes i vennelisten.

Nei, det fremstår som om han har noe han skjuler eller ønsker å skjule.

Om det er deg eller noe annet som er så viktig å gjemme bort vites ikke...

Skrevet

Hvis han ikke hadde hatt noe å skjule for deg, hadde det jo ikke vært noe problem. Han oppfører seg som en dust, og du har ALL grunn til å være lei deg.

Å være i et forhold handler om å ha tillit til hverandre, og å kunne stole på hverandre. Han bidrar jo ikke akkurat til det syns jeg.

Skrevet

Det er jo det han mener også at jeg skal ha tillit til han defor er det heller ikke viktig med facebook.

Jeg ville jo ikke han på lista for å kontrollere han, det er jo fordi han er min mann og min næremste.

Skrevet

Jeg hadde reagert selv, Facebook er ikke det samme som å lese mailen til hverandre.

Hvorfor vil han ikke tror du?

Skrevet

Hah! For det hadde jeg akseptert liksom!! Nope, enten hadde han gitt F i hele facebook, ellers kunne han tatt med seg pc'n sin hjem til mora si!

Hadde han følt at jeg skulle kontrollere livet hans og bla bla bla, så hadde ikke vi hatt noe mer å snakke om for å si det sånn!

Vedder en hundrings på at mannen din har lagt til masse x-damer og andre sengepartnere også vil han ikke at du skal se det!!

Skjønner kjempegodt at det ble en diskusjon i går og du har full rett til å være lei deg! Klart du ikke vil ha han på lista for å kontrollere, men fordi han er mannen din og din livsledsager!

Skrevet

Jeg ser jo alle vennene hans, det er bare å gå på view friends.

Skrevet

Hei og gratulerer til dere alle som har faatt smaatroll i det siste. Jeg er mannen dere snakker om som bl.a blir nevnt som en dust etc. Som nybakte foreldre saa haaper jeg dere laerer tidlig at en sak har flere sider og at ikke alle er dust selv om det kanskje ikke er ting dere ville gjort likt.

Men siden dere er saa snar aa kommentere dette saa tenkte jeg at jeg kunne gi dere en liten kommentar til det diskuterte emnet. Jeg beklager at det mangler noen bokstaver paa dette keyboardet da jeg befinner meg i utlandet. Kanskje er jeg en smule egoistisk som önsker ä ha denne facebook for ä finne tilbake gamle venner. Og jeg har funnet flere av dem. De er alle lagt til med bilde og navn sä det er ingen ting som holdes hemmelig i denne forbindelse. Jeg jobber mye i utlandet og tilbringer flere dager i strekk borte. Jeg tilbringer nesten like mange dager hjemme etter dette. Min kjaere kone snakker jeg daglig med pä tlf fra hotell rommet. Vi sender MMS, SMS, Email, SKYPE (som ogsaa er registrert paa min kone begge adressene vi har. Hun gjoer en kjempejobb med aa passe ökonomien vär og styrer denne med full innsikt i alt jeg foretar meg ökonomisk. När jeg er hjemme tilbringer vi stort sett 24 timer i dögnet sammen. Det er noen smä unntak at jeg stikker et par timer og drikker kaffe med kompiser. Ellers sä tilbringes all tid sammen. Da synes jeg det er litt deilig ä logge pä pä facebook og lese mailer fra mine kompiser som jeg har funnet frem til fra min hjemby. Min kone registrerte seg pä facebook, og direkte la hun til to eks typer. Den ene var hun samboer med i flere är og den andre hadde hun en "one night stand" med i en periode hvor vi hadde gjort det slutt. Jeg klikket paa hennes link og oppdaget dette. Jeg ble litt sjalu, litt irritert og fikk lyst aa hevne meg. Jeg la deretter til en jente som jeg datet i den samme perioden (ca 1mnd). Barnslig kan man si. Enig. Men jeg har ingen planer om aa ta den biten lenger enn at jeg faktisk sendte melding til henne og spurte hvordan hun har det og fikk vite at hun hadde truffet en flott kar. Dette synes jeg var godt aa höre da jeg mistenker hun slet litt da jeg gikk tilbake til min kjaerest som jeg noen aar senere giftet meg med og som har skrevet dette innlegget som jeg kommenterer.

Jeg har kopiert min profil og sendt denne til min kone. Der ser hun at jeg bl.a skriver at jeg er gift. Jeg har tidligere i dag sendt en innbydelse til min kone slik at hun kan legge seg til paa min side og ha fullt innsyn ogsaa paa Facebook. Det er ikke mer dramatisk enn som saa. Jeg fölte at denne facebook var det lille jeg trengte som ikke min kone nödvendigvis deltar 100% i.

Dere bör legge merke til ogsä i deres ekteskap eller samboerskap at det er to individualister som har kommet sammen og at man ikke burde miste sin identitet selv om man har fätt en partner ä ta hensyn til og etterhvert i värt ekteskap to nydelige barn. Sà kjaere dere som leser dette, vär litt äpen när dere leser innlegg og vit at saken kanskje har flere sider. Jeg kan godt motta at dere er uenig i det jeg har skrevet. Men da er det bedömt pä et mer riktig grunnlag. Jeg er ogsä mann og har nok sikkert et litt annet synspunkt enn dere kvinner som er i majoritet pä dette nett stedet. Men pröv ä se det fra en manns side hvis dere kan.

Ble litt langt innlegg. Takk for at dere leste det :-)

Skrevet

Problemet her inne er at det er veldig mange kjerringer blant alle damene. Og veldig mange her inne mener at i et forhold skal man ikke ha noen hemmeligheter. Man skal tilogmed ha lov å lese hverandres mailer og sms. Det mener ikke jeg, dog. Man skal ha lov å ha noen hemmeligheter for hverandre også. Man er to individer, selv om man er i et forhold.

Likevel skjønner jeg at hun blir lei seg for at du ikke ville legge henne til i vennelista. Det hadde jeg også reagert på. Bruk msn, for å ha noe som er kun ditt. Der kan du jo prate med hvem du vil, i fred og ro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...