Gå til innhold

hva er det som skjer?!trenger svar!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten på 8 mnd har begynt å rote skikkelig på nettene. Eller dvs på morgenkvisten. Han som siden han var 2,5 mnd gammel har sovet fra 19-07 på morgenen, har nå begynt å våkne tidligere og tidligere. I natt f.eks: første gang 3.10. Heldigvis sovna han igjen etter en stund. så var det omtrent hver time framover, og kl 5.15 da var det slutt på soving. Lå å ropte litt, og før har det nytta å gå inn og stappe smokken inn, og så sovner han, men nå er det sånn at hvis jeg går inn, så kan jeg ikke gå ut igjen, for da gråter han så sårt og fornærmet at kunne tro jeg hadde mishandla han! Hva skal jeg gjøre??

Skal jeg bare la værer å gå inn når han "rope-griner", og håpe han sovner av seg selv igjen?

Hva kan det være som gjør at han tar morgen så tidlig nå? Han har fått 4 tenner og de kom uten problemer, så jeg tror liksom ikke det er det. Det ser ikke ut som et er flere på gang.

Han sover en lur på dagen fra ca 13.14.30, og etter det sover han ikke mer så tror ikke det er derfor, eller?

hadde vært så fint med litt svar! Vi har jo vært så heldig med gutten, han har vært rene engelen, så vi er ikke så herda. Litt motgang, og vi er helt hjelpesløse og frustrerte. hehehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det samme med min på 7,5 mnd i noen dager nå. Plutselig har han begynt å våkne på natta uten at han har fått noen særlig service av den grunn. Jeg har bare gitt ham litt vann, sjekka bleia og vogga ham i søvn igjen. Var noen som mente at det kan ha sammenheng med separasjonsangsten som noen unger får i den alderen og at det går over av seg selv etter noen netter med å sjekke at du er der;) JEg skulle gjerne likt å visst selv hvor mange netter "noen" er men det er vel bare å prøve å holde ut...

Skrevet

så du mener jeg bør gå inn å vise meg? selv om det utløser en usannsynlig hylskriking når jeg går ut igjen? Eller bør jeg være der inne til han sovner? Er så redd for å lære han dårlige vaner med det...

Skrevet

Jeg er hvertfall på soverommet til ungen sovner eller roer seg helt nedl. Kan ikke garantere at dette er det smarteste, men i tilfelle det er et utslag av separasjonsangst vil jeg ikke sjanse på å gjøre den værre..

Skrevet

Det er ganske normlat det greiene der... Min sønn er likedan, men har funnet en greie som funker for oss. Lar han gråte litt (i tillfelle han skulle roe seg ned ganske fort), så går jeg inn og får han til å le litt. Tar han ikke opp av senga, bare rører litt. Feks later som jeg leter etter noe og sier, men hvor er smokken din eller lignende, og kikker under dynen hans, puta, bak en bamse el. Så glemmer han å grine :o) ler litt... så går jeg bare ut, så er alt bare greit hehe. Sjarmtroll han der :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...