Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har nettopp begynt på uke 38 (er 37+1) og har sterke kynnere hver dag , flere ganger om dagen. De jeg får om kvelden (da er det verst) er ganske sterke og varer en god stund. Gjør disse noe nytte for modningen - eller er det bare tøyserier ?
VinterSol+2 Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 jeg har dette. mange ganger i timen;-) Det KAN ha innvirkning på modning, men siden du er såpass langt på vei, er det ikke noe å bekymre seg for, det er bare positivt! Jeg har hatt slike kynnere siden uke 18! Har vært inne til kontroll, men de ville ikke sjekke modning, bare om baby blei stresset av kontinuerlige kynnere. Det ble hun ikke, så da var alt i orden mente de, (men siden jeg er litt kortere på vei enn deg (uke 34) så fikk jeg beskjed om å ta det ekstra med ro i et par uker, for ikke å sette i gang noe.) Håper du fikk svar av dette:)
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 12. mai 2007 #3 Skrevet 12. mai 2007 Er 33+2 og har hatt mye kynnere hver dag ca siden uke 24. I det siste har de vært fulgt av kvalme og mensmurringer. Har også mye nedpress og stikninger i bekkenet, men dette kan kanskje også ha med bekkenløsning å gjøre. Har myk og moden mormunn, men ikke så veldig forkortet. Vært til ctg skanning, og jordmor sjekker mormunn hver gang jeg er på kontroll. Spiser Bricanyl tabletter for å dempe kynnerne, og har blitt sykemeldt med beskjed om å ta det med ro. Være forsiktig med samleie, og ikke stresse for mye. Må si meg enig med. Vintersol at i ditt tilfelle gjør det jo ingenting, helt greit om du føder nå. Men ta en prat med jordmor for sikkerhets skyld. Lykke til!
Seriøst Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Jeg er også 37+1 og har sterke kynnere hver dag. Det har jeg hatt en god stund nå, men merker de blir hardere nå som det nærmer seg termin. Jeg håper i det lengste at det skal hjelpe på modning ellers er det fryktelig plagsomt å ha desse sammentrekningene flere ganger i timen.... Jeg har sagt til jordmor at jeg har mange kynnere, men hun har aldri sagt noe på det!
jentebabymom Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 får det når jeg stresser.derfor er det greit å være sykmeldt.er i uke 31 i dag...........jippi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå