Gå til innhold

Kunne dere vite dere ventet tvillinger før UL?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, hvordan merket dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan vel se det på høy Hcg? det finnes en tabell med disse verdiene.

Skrevet

Vi visste det ikke, men jeg var veldig kvalm, og fikk tidlig mage, var ganske stor når vi var på UL. Var omtrent like stor som min venninne som har termin en måned før meg.

Men som førstegangs, og uten noen tvillinghistorie i familien tenkte vi ikke på det som noen mulighet, og fikk oss et sjokk på UL.

Skrevet

Hei!

Vi hadde faktisk snakket om det i og med at det er tvillinger i min samboers familie.Jeg fikk mage veldig fort, og fikk mange komentarer på det. På ultralyddagen sa jeg til min samboer rett før vi gikk inn. Hva hvis det blir tvillinger??? Det første jordmora sa til oss da hun hadde ultralydapparatet på magen min var: Oi, her er det to!

Da kan du si at vi fikk et lite sjokk. Vi begyndte bare å le.

Men vi gleder oss veldig til gutten og jenta vår kommer. Vi venter altså toeggede tvillinger.

Skrevet

Jeg merket det tidlig, uten at jeg helt kan gi noen oppskrift på hvordan. Det liksom bare kjentes slik. Jeg ble stor tidlig, synlig gravid allerede i uke 8-9. Kroppen kjentes annerledes enn forrige gang jeg var gravid. Noen ganger drømte jeg at de beveget seg inne i magen min. I drømmene mine var de alltid to. Da vi kom til jordmor fant hun to fosterlyder uten å kunne knytte dem til hverandre, og tidlig ultralyd bekreftet ytterligere det jeg på sett og vis visste. Samboer ble ikke overrasket da han visste at jeg hadde tenkt tanken en god stund. Så nå er vi glade og spente om hverandre. Glad vi føler det likt!

Skrevet

Jeg fant det ut pga tidlige blødninger i uke 6,9 og 11, så da såg vi det på ul.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...