Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. mai 2007 #1 Skrevet 12. mai 2007 Etter 3,5 uke på Ketolyse og 10 behandlinger på Kestos - så har jeg tatt av meg 6 kg, og mistet tilsammen 34 cm!!! Jeg er sååååå fornøyd - har jo fått en ny kropp! På rekosrdtid! Måtte bare skryte litt =)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Sååå flink :-) Fikk vite hva ketolyse var, men hva er kesstos da? :-)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 Kestos er sånn infrarød varme med muskelstimulering dypt dypt ned i muskelen (kommer ikke så dypt ned med vanlig trening) som aktiverer blodsirkulasjonen slik at fettcellene spaltes ned til enkeltmolekyler og skvises ut i lymfesystemet - dermed forsvinner fettet/centimeterene =) Ganske ubehagelig mens det står på - men vel verdt alt nå når jeg ser resultatet =) Ha en flott dag!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Var sånn kestos dyrt? Høres veldig interessant ut...
kriskross Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Kjempeflott!!! Gratulerer!!!! Hvor får en gjort sånn? Ca pris? Hørtes veldig fristende ut!! Jeg har gått ned kg etter graviditet, men magen er litt "løs"... kan det der hjelpe på det?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2007 Jeg har gjort kestosen på et velværesenter her i Arendal, men vet ikke om andre som har de maskinene. Her koster det 350 kr pr gang, hvor hvert program varer i 45 minutter. Jeg gjorde det for å stramme opp og inn, andre gjør det for bedre blodsirkulasjon og lymfedrenasje. Så ved "løs" mage har det absolutt god effekt =) Kanskje finnes det en side her på nettet med info om hvor andre plasser det går an å få gjort kestos?
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 UH. Hørtes herlig ut. Kan du forklare detaljert hva du gjorde? Behandlinger, trening, mat osv... Jeg vil gjerne prøve!
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. mai 2007 Sjekk ut disse nettadressene: http://www.biomediusakademiet.no/kestos-tei.html og www.ketolyse.no Masse info om alt der =) Lykke til!!!
*orginalt* Skrevet 12. mai 2007 #10 Skrevet 12. mai 2007 Gratulerer!!! Dette hørtes veldig spennende ut, og fristende ut også. Fødte for 5 uker siden og jeg vet at det er mye å forlange at kroppen er tilbake der den var før jeg ble gravid, men synes at sommeren kommer veldig fort og føler avsky for kroppen min akkurat nå. No dritt at man ikke kan slanke seg mens man ammer. Kan man ta denne behandlingen mens man ammer? Hvor "langvarig" er denne vektnedgangen? Er det akkurat som andre lettvindte slankekurer at man lett legger på seg etterpå, og ender opp tyngre enn i utgangspunktet? Hvis denne behandlingen er så super som den høres ut som, håper jeg at det finnes noen som utfører den der jeg bor.
jamlena Skrevet 12. mai 2007 #11 Skrevet 12. mai 2007 JOHOO ser man kan få utført det billigere av elever på den skolen ved Bislett:) Gjett hvem som skal ringe på mandag:) Et par år etter forrige graviditet gikk jeg på Bailine og det funka det og! Men dette høres enda bedre ut- gleder meg allerede! Og gratulerer til HI:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. mai 2007 Hei du! Tror ikke dette er noe å gjøre mens du ammer - er ikke helt sikker. Men det er jo ingen slankekur - det er jo en form for intens trening, så jeg tror nok ikke denne behandlingen har gjort så mye med vekta mi (det kommer nok av ketolyse-dietten), er centimetrene som teller her. Og de varer jo like lenge som ellers - altså til du legger på deg igjen, noe jeg ikke skal gjøre
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 13. mai 2007 #13 Skrevet 13. mai 2007 kjempe bra gratulerer.. høres intressant ut.. 7mnd siden fødsel her og det eneste jeg skal ha vekk er skinnet på magen..alt annet er trent bort og stammet opp;) . men jeg må vel vente til etter endt amming kanskje ja:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2007 #14 Skrevet 13. mai 2007 Har sett på nettsiden, men de gir ikke ut så mye info uten å ta seg betalt for det. Du kan ikke være en SUUUUPER ENGEL å skrive ned noen oppskrifter her? Og hvor får man kjøpt bakemiksen???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå