Gå til innhold

Gaar fingrene tilbake til normal stoerrelse naar babyen er foedt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt paa en ting. I det siste har det blitt veldig ubehagelig aa ha paa ringene mine, fordi fingerne ofte hovner opp litt. (Ikke veldig mye, men nok til at jeg ikke kan gaa med gifteringen til vanlig.) Dere som har vaert gravide foer--gaar fingerene tilbake til normal stoerrelse etter at babyen er foedt eller maa man forstoerre ringene et hakk? Sikkert et "dumt" spoersmaal--og regner vel med at de gaar tilbake til normalt--men jeg bare lurer. Vi skal nemmelig utvide den ene ringen min litt uansett (siden den i utgangspunktet var litt for liten) og da er det greit aa vite om jeg faar tilbake min vanlige ringstoerrelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke født før, men kan svare deg for det;

i utgangspunktet, JA.

Dette fordi hevelsene en opplever som regel er vannansamlinger.

MEN; det er jo annerledes om du har lagt på deg mye da. "ekstra fett" er det jo vanskelig å si om vil forsvinne eller ikke!

Skrevet

Min mor holdt på å miste fingeren på den måten da hun var gravid med meg, så ha ringene dine av resten av svangerskapet, du. I hvert fall om natten.

Ellers gikk mine egne fingre tilbake til normalen, men det tok mye lenger tid enn jeg hadde trodd. Tror ikke jeg var tilbake til normalen før etter ca 10 måneder..

Skrevet

*kremt*

og det var nok fordi jeg hadde lagt på meg en del, ja..

Skrevet

Hos meg gikk fingrene tilbake til vanlig størrelse, men det tok litt tid. (ca 4 uker tror jeg det var.) Fingrene ble større den siste måneden av svangerskapet pga vann, men det virket som om det tok litt tid før alt vannet forsvant ut av kroppen.

Jeg anbefaler deg å ikke bruke ringer resten av svangerskapet, du risikerer at du plutselig en dag ikke får dem av igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...