Gå til innhold

Da sitter jeg er alene, uten noe sted og bo....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer beholder leiligheten, tre biler og jeg sitter igjen med null... Bortsett fra en nydelig lita tulle da!!!

Dette blir ikke lett.....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for dere som skal klage på rettskrivninga, så vet jeg at det skulle stått: et sted Å bo...

Skrevet

Hm... Mye skrivefeil her i dag... Da sitter jeg HER alene...:)

Skrevet

Off, så trist å høre:/

Har du ikke venner og familie, som kan hjelpe deg?:)

Håper virkelig det årner seg for deg:)

Skrevet

Er det noen grunn til at han sitter igjenn med så mye og ikke du?? Du får kansje hjelp på trygdekontoret eller sosialkontoret til og kjøpe inn hvitevarer, møbler etc....

Skrevet

Står alt i navnet hans? Hvis du har betalt på noe av dette kan du vel kanskje kreve penger tilbake. Har du muligens noe bevis f.eks på nettbank eller lignende?

Skrevet

Oj,oj.

Dette var ikke bra. Håper det ordner seg og at dere klarer å sammarbeide, siden dere har en liten i sammen. Det betyr mye for framtiden deres og den lille sin. Håper du finner en fin plass å bo og at det ordner seg økonomisk, med det materiale og med dere alle.

Sender noen gode tanker i en litt "håpløs" tid. :..........:

Får helt vondt inni meg. La oss få høre om en stund hvordan det går med dere, ok.

Lykke til.

Skrevet

Du skal se det ordner seg...det gjør jo gjerne det for snille piker :) Det blir nok hardt i starten, men det ordner seg sikkert. Håper kommunen der du bor støtter dere skikkelig og at du har venner/familie som kan stille opp nå som du trenger hjelp mest.

Sender deg en stooooor klem :)

Skrevet

ta kontakt med en advokat, for siden du får den dagølige omsorgen for barnet så kan du faktisk kreve å få noe igjen. Du har kanskje hjulpet til å betale ned på lånet? Da kan du faktisk kreve din del tilbakebetalt siden du har hjulpet han, det samme gjelder med mat og andre utgifter.

Hvis et er kun han som har betalt alt, så kan du nok ikke kreve så mye.

Huff! Det er ikke noe morsomt å sitte i en slik situasjon!

Har selv vært alene med min første fra hun var 8 mnd. Det gikk bra. Tok kontakt med trygdekontoret(NAV) og forklarte situasjonen om at jeg ikke hadde en krone, og da gikk det kun to dager før jeg hadde en liten sum med penger på kontoen. Du har da også krav på overgangstønad, dobbel barnetrygd som for tiden er på 1940,- og ikke minst farsbidrag.

Du har vel familie eller venner du kan bo hos til du finner deg et passende sted å bo?

Det ordner seg for deg skal du se!

Skrevet

Hva skal han med 3 biler, var det første som falt meg inn ¨å lure på....

Ønsker deg masse lykke til! Helt sikker på at det ordner seg for deg!

Skrevet

Ja, hva skal han med 3 biler?? Han kunne vel unnet deg èn i hvertfall?

Men gjør som skrevet i de andre innleggene her, du har garantert krav på noe hjelp.

Ønsker deg lykke til og sender over en trøsteklem :))

Skrevet

Joda, jeg har jo betalt jeg og... Har kvitteringer på noe av det...

Men hver eneste mnd handler jeg mat for hvertfall 2500-3000... og det har liksom ikke falt meg inn at jeg skal behøve å ta vare på de fordi hans familie skulle være så drittsekker..

Lånet på bilene og leiligheten står på han og faren hans... Så har ikke stort jeg skulle sagt...Alle mine gamle møbler er byttet ut med hans nye og fine... Fordi alt skal se så bra ut..

X'n er verdens snilleste gutt han, men har en pappa som er heeeelt på tur!!!

Så nå sitter jeg her da... ALENE, uten bil... Jenta er hos mora hans....

Vet ikke hva jeg skal gjøre,,, vil bare dø.....:(

Skrevet

Ikke har jeg familie heller.....

Har vært fosterbarn...

Skrevet

huff huff huff:(

Du har helt sikkert krav på mer enn du tror..ta kontkat med kommunen eller advokat.. fri rettshjelp!!!

lykke til, skAL TENKE PÅ DEG JEG;)

Skrevet

Men jeg har ikke rett på noe, annet enn det jeg har kvitteringer på da.... Jeg har vært så dum og tro på at disse menneskene var snille.... Men den gang ei...

Så jeg har fått min straff nå..

Skjønner bare ikke hvordan de kan klare å gjøre det her mot barnebarnet sitt.... La henne sitte uten et sted og bo, en kjempe trist mamma og ikke noen mulighet til å komme oss rundt til venner osv...

Helt ufattelig...

Skrevet

Unskyld at jeg spør, men hva har disse besteforeldrene gjort egentlig? Og hvorfor kan ikke x'en ta ansvaret for dette selv?? dele ting og rydde opp etc,, hvor gammel er han egentlig?

Det høres ille ut det her...

Skrevet

Det ble slutt mellom meg og sambo i går... Han dro til foreldrene sine og fortalte det... Sammen ble de enige om at han skulle beholde leiligheten og bilene... Også skulle de fikse en ok bil til meg...

Og det er alt jeg evt hadde sittet igjen med....

Det jeg og prøver og si.. at dette er noe mellom meg og han, ikke foreldrene hans! Han er 21.... samme som meg..

Skrevet

Fy f.... seriøst vennen.. Gå til ett advokat kontor på mandag! Ikke finn deg i dette her altså!

Skrevet

Ja, skal sjekke hva jeg kan gjøre til mandag.... Er helt fortvila jeg... Må reise til tanta mi i morra... Orker ike sitte her og ikke komme meg noe sted....

Skrevet

Det skjønne r jeg velidg godt!

Huff.. få lufta tankene og hodet litt:)

Lykke til, det årnær seg nok skal du se, men ikke gi opp!!!!! ikke gi opp!

Skrevet

Ikke gi opp,det ordner seg for deg,ring trygdekontoret på mandag og sosial kontoret om du trenger penger.gjerne en advokat også.Noen folk er bare råttne ,ser ut som du har havna bort i noen av de :0(

Lykke til videre ,det ordner seg helt sikkert.

Klemmer fra

Skrevet

ja, å når du har ordnet det, så lar du snille tanta din ha adine, så komr du hit en tur. så skal eg pleie dine sår over en flaske vin :):) har en god å stor skulder eg! :):)

hente deg på flyplassen med barnevogna :):)

*klem*

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Det hjelper å få litt trøst :)

Og ti deg frøken Lene, jeg kaster meg på første fly :) hehe:)

Skrevet

Hei snuppa... Masse klemmer til deg og håper alt blir fort bra! Du er flink du, så dette går så flott atte;)

Skrevet

til HI

dette hørtes ikke noe greit ut.hvor i landet bor du?om du bor i nærheten av oslo kan vi godt treffes om du trenger en å prate med:-)om du ikke bor i oslo kan vi kanskje ringes..godt med en telefon venninne også en gang i bland!!

kan du ikke maile på [email protected]

masse lykke til,tenker på deg:-)

husk at selv om ting ser mørke ut nå er det motgang som gjør oss sterke!!

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...