Gå til innhold

min lille jentefantasi....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å fantasere litt om jenter i det siste....

Ser for meg at vi er en gjeng på 9 jenter som skal ha jentekveld med vin og dildoparty. Vi begynner kvelden med litt god mat og vin. Etter maten fortsetter vi å kose oss med vinen, og begynner etterhvert å bli litt beruset. Da det begynner å bli litt ut på kvelden hører vi det ringer på døren. Inn kommer en nydelig jente, litt stivt kledd, med en koffert. Det er hun som skal være vert for dildopartyet. Hun begynner først å vise fram noen oljer og kremer. Så tar hun fram noen masasjestaver og gir til oss så vi kan se på dem to og to. Så begynner hun å forklare hvordan den fungerer. Hun går bort til en av jentene og legger masasjestaven mot låret hennes. Hun har på seg et kort skjørt. Så forklarer hun at staven har ulike intensiteter. Da hun tar på den høyeste intensiteten begynner den litt berusede damen å fnise. Så sprer hun beina og sier på tull "kan du ikke prøve her i stedet". Vi begynner å le alle sammen. Alle uten partyverten, som er like alvorlig. "jo, det kan jeg godt", sier hun. Hun henter en liten flaske med glidekrem og smører inn masasjestaven. Så sprer hun beina hennes og trekker til side trusa hennes. Hun tar litt glidekrem i hånden, og smører inn fitta hennes. Verten er fremdeles like alvorlig, og forkarer hvordan glidekremen virker. Selv om hun gir uttrykk for at hun gjør dette fordi det er jobben hennes lar hun tommelen sirkulere over klitorisen hennes. Deretter fører hun masasjestaven inn i henne og lar den gli forsiktig inn og ut, mens hun øker intensiteten på vibrasjonene. Vi andre jente som sitter rundt har blitt litt overrasket over scenen, men følger likevel nøye med.

Verten ser at venninnen begynner å bli litt mer avslappet, hun lukker øynene og legger hodet bakover. Hun trekker ut masasjestaven, lar den gli opp mellom de indre leppene opp til klitoris. "Man kan også oppnå en ganske rask og intens orgasme med masasjestaven" sier verten. "Intensiteten varier du etter hvor følsom klitorisen din er". Hun prøver seg fram med ulike intensiteter og titter på henne for å se hvordan hun liker det. Etter en liten stund sier venninnen: "Nå tror jeg du må gi deg, hvis ikke kommer jeg". Vi fniser litt alle sammen. Verten gir seg ikke, men trykker masasjestaven hardere mot klitorisen hennes, og om litt stønner hun høyt i en deilig hard orgasme. Mens alle vi andre sitter å ser på....

Kvelden fortsetter med at vi prøver ut alt det spennende partyverten har i kofferten sin. Alle sammen blir med. Hele natten går med til å kose, kysse, slikke og leke med hverandre, slik at vi alle kommer gang, på gang, på gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mmmmmmmm hørtes sinnsykt deilig ut.... ahh god historie.. Skulle gjerne vært med på den i virkeligheten ja.... mmm nå kjenner jeg at det bli vått i trusa her....

Skrevet

oi... den festen skulle jeg gjerne vært med på...deilig..

Skrevet

Ble skikkelig kåt jeg nå!!!! Kåt og deilig våt.... måtte en tur på do (er på jobb) og fingre meg selv til jeg kom.....

Åååå, mer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...