Gå til innhold

Trenger noen å prate med..........


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et valg for nesten 4 år siden.. et valg jeg angrer grusomt på..Selv mente jeg at jeg gjorde det rette valget,for MIN del, og det mener jeg fremdeles. Situasjonen jeg var i den gang, gjorde valget enkelt.. Selv om det ikke er noen trøst. .Er det mulig å bli mer egoistisk ? tenker jeg. Jeg hadde nok helt sikkert blitt å klart meg..jeg har en nyyyydlig datter på snart 5. hun kunne hatt en bror eller søster på 3 år..

 

Det gjør så frykteli vondt, å jeg gråter ofte... Jeg drepte et lite barn. Som ikke fikk velge selv om det ville leve eller dø.. På sykehuset noen dager før jeg skulle inn til opperasjon, viste de meg bildet av barnet på ultralyd.. Hvorfor ?? jeg gråt å gråt.. å legene ga med noe å tørke tårene med..

 

Er ikke ute etter medlidenhet, i det hele tatt, men noen å snakke med som har opplevd det samme. prater ikke noe om det,med verkern samboern eller di beste veninnene mine. I familien er det kun mamma som vet om det.

 

det gjør skikkelig vondt, å jeg føler meg ikke bra når jeg tenker på det.. Det stikker i meg når jeg tenker på det, å jeg føler at jeg nesten mister pusten,å blir kvalm.... :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Kjære deg!

Jeg forstår at dette er vondt for deg. Men hva tenker du på når du trenger noen å snakke med?

Det er noe som heter sidetmedord.no Der er det mennesker du skrive til og du får svar. Du er helt anonym. Kanskje det kan hjelpe deg. Og få skrive til noen der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...