Gå til innhold

Barnefar forteller barna om mine penger.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag tok han kaka helt altså! Han har i alle år sagt at hen vil kjøpe klær til dem selv, som de har hos ham. Jeg har tilbydt å pakke bag, men det ville han ikke. Barna er da vant med å be ham om klær også til 17 mai og jul, de årene de skal være hos ham.

Jenta spør i dag om 17 mai klær, og får beskjed om at jeg har fått penger i dag, så jeg får skaffe det jeg......

Sender han beskjed om slikt har han ikke noe med å fortelle barna, og han kan heller ikke bestemme over mine penger. Og om jeg skal fortelle barna om hans penger, og at han ikke gidder betale bidrag. At han faktisk skylder dem ganske mye.

Får da beskjed om å skaffe dem klær, og slutte å si at de skal spørre ham!!!!!! (Det er da han selv som har sagt de skal det!)

Han får da klar beskjed om at jeg skal kjøpe klær for de 1500 jeg mangler fra ham hver mnd!

Han har også fortalt barna at han betaler 1000 kr i mnd for hver av dem! Men han betaler ikke en kr! Og det egentlig bidraget er satt til 3500 for begge.

Vanligvis ville de fått klær, men fikk jobb i begynnelsen av mnd, veldig plutselig, og må da gå 1,5 mnd mellom lønning. Og da skal de 6000 jeg fikk i dag faktisk holde i 1 mnd til! Og det er egentlig bare det jeg betaler i husleie!

Har aldri vært så sint i hele mitt liv! For jenta ble da dratt inn i noe ho ikke hadde noe med. Og faren har ingenting med å forlange eller kommandere over min økonomi! Barna har det de trenger, og da kan han ikke forlange mer. Og han har ikke noe med å fortelle barna om penger jeg har eller får! Eller skryte av hvor mye han betaler, som han jo ikke gjør!!!!!!

Drittsekk!!!! For nå måtte bestemor trå til for å skaffe noe, mens jeg i prinsippet mener det er feil. Også fordi dem har noe dem kunne brukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor krever du ikke inn de pengene han skylder deg da? Og hvis du synes det er unødvendig å kjøpe nye klær hver 17. mai kan du jo si det til ungene. De har sikkert noe i skapet som kan brukes på nytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...