Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hvorfor har du skrevet 100000 svar på samme innlegg (dere som er naive og tror ikke mannen din er utro innlegget!!) Herregud, du gjentar om og om igjen..."min mann elsker meg, han ville aldri vært utro" "min mann elsker meg han ville aldri vært utro" "nei, min mann elsker meg, han elsker meg over alt på denne jord" osv osv osv??! Hallo om din mann ALDRI vil ver utro , hvorfor har du et slikt behov for og si det hundre ganger her da? Du kan jo slappe av da? Innderst inne tror DU kansje han vil ver utro eller at han har vært utro?!! Ikke vet jeg... Bare lurer jeg....du er skikkelig kavulerende bare :-) For og si det slik, jeg kan også si at min mann aldri hadde vært utro, MEN ingen vet hva fremtiden vil bringe?!! Hvis foreks. jeg hadde blitt totalt grønsak i en bilulykke, blir liggende i koma i mange år...no more sex then, kansje da så hadde mannen min vært utro fordi han trengte nærhet igjen!!?? Teit eksempel men håper du tok den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå