Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 hadde en skremmende opplevelse idag! skulle gå ned trappa og da holdt jeg på å svime av! måtte klamre meg fast til gelenderet og sette meg! ble selvfølgeli dritkvalm og har vært dårlig siden! er det noen som har opplevd noe lignende og kan kanskje komme med ideer til hva dette kan være! det var skikkeli skummelt måtte gråte litt når jeg tenkte på at jeg kunne ha ramla ned hele trappa med babyen i magen!=( huff
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 kan jo være blodtrykket kanskje... Hvis du fremdels føler deg dårlig kan du jo ta en tlf til føden og spørre. De er veldig hjelpsomme der;) God bedring da!
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 høres ut som mine blodtrykksfall iallefall...... en merker at.... nå skjer det noe... å så klamrer en seg fast i hva det skal være... hjelper og legge seg ned, m bena høyt, og drikke masse vann... rolige bevegelser.... ikke reis eg for raskt osv...
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Heisann! Besvimte inne på venterommet til legekontoret når eg skulle på kontroll en gang, da kom d av at eg fikk i meg litt for lite jern (hadde hatt dårlig matlyst den uka), også va d et blodtrykksfall. D som utløste svimmelheita va parfymen til hun dama som satt at me meg, plutselig så svima eg bare litt av i stolen, og de gikk å henta helsesøstra, også fikk eg komme inn til legen min me en gang;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå