dritgrei hei hei! Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Det er stilig! Jeg er trøtt og sliten, denne dagen startet i halv fem tida, og jeg er jo prinsessevant til å sove lenge.... Så nå skal det bli godt å sove litt.... Men ute roper alkoholikerne og inne er babyen ikke helt i slag, men hei hvor det går, natt blir det uansett, og når jeg hk og med kan dibbe på senga, så er vel alt som sukker på vaflene. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2007 #2 Skrevet 12. mai 2007 Skjønte ikke helt dette innlegget med alkoholikerne som ropte ute etc....men, jeg håper du har fått sovet godt i natt og at lille prinsessen ikke våknet så altfor tidlig idag.... Jeg fikk sove lenge idag og det var bare såååå utrolig deilig:-) En opplagt og fresh mamma er gull verdt:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2007 he he.... det var ikke mer mystisk enn at det var noen alkoholikere utenfor som ropte og skrek i det jeg skulle sove, men jeg har sovet godt og nok i natt!!! Lille venn har antagelig fått vannkopper, og da blir man jo litt pjuskog sur, men det går snart over og det er fint.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Hihihihi.......jeg begynte jo å lure litt da skjønner du småtten;-) Men det var godt de bare var utenfor! God bedring til lille venn - egentlig greit å få det nå, da er det gjerne mildt og lett å komme gjennom:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå