Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 jeg tenker at jeg skal ta med hele familien til nærmeste badeland/svømmebasseng imorgen, siden det er bursdagen mine :-) Det burde vel gå greit for babyen sin del. litt klor plager vel dem ikke, eller hva hva syns dere ??
Amabolla Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Det går nok heilt fint! Hvis babyen din har tørr/sensitiv hud så smør litt olje på før dere går i bassenget. Grattis med dagen og kos dere!
2 Hærligheter! Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 Jeg fikk beskjed på babysvømming at det må være en viss temoeratur på vannet for babyer på den alderen..Vi er en halv time på babysvømming,og vannet ligger på 36 grader..Men etter den halvtimen begynner barna å bli litt kalde...
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. mai 2007 Var på badeparken idag. og jenta storkoste seg. pappaen holdt henne rundt flankene og hun sparka i vei. Det er tydlig at en slik "svømming" ligger i hukommelsen, fra de er i magen. DEtte var første gangen, ikke vært på babysvømming el. noen ting. Jeg trodde hun skulle gråte men det kom ikke så mye som et knyst fra henne. VAnnet lå på rundt 31 grader.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 Hvis tempraturen på vannet er under kroppstempratur anbefales det ikke å bade lengre enn 30 min,ta da opp barnet og ta klær på,fordi de ellers kan bli veldig kalde og nedkjølte.
kajak&Daniel Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 Temp kan jo være under kroppstemperatur da.. Da vi gikk på babysvømming nå, var det 34 grader i vannet.. Det foregikk i 45 min av gangen og det var ikke noe problem...
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2007 Jge vet ikke eksakt hvor mange grader det var, men de reklamerer med konstand 31 grader. Vi var i vannet i 1 time, og hun klaget ikke i det hele tatt, hun storkoste seg. Vi holdet rundt livet hennes, og hun plaska med armene, og sparka med beina.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Vel,på babysvømmingen og andre plasser jeg har lest,så anbefaler de ikke mer en halv time på så små barn.Jeg bare sier det jeg har fått beskjed om og lest,så får hver enkelt tenke igjenom det og om de ønsker å følge det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå