*dragonfly* Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Nytt for meg, men det hørtes søtt ut. Blir sikkert penere jo mer man hører det..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2007 #3 Skrevet 11. mai 2007 aldrig hørt det før, men det var fint da=) minner litt om adele da, som er nydelig det også
mamamaria Skrevet 12. mai 2007 #4 Skrevet 12. mai 2007 Siden jeg får lov å være ærlig... jeg liker det ikke. Ser liksom ikke for meg en liten søt baby med det navnet, men når hun er voksen og er bestemors søster som jeg kaller for tante Adelia så er det helt fint igjen... hehe
Gjest Skrevet 12. mai 2007 #5 Skrevet 12. mai 2007 vet ikke helt om jeg liker det eller ikke..er et sånt navn man må "smake" på...men tror jeg kan like det;)
Gøril og Jesper :) Skrevet 12. mai 2007 #6 Skrevet 12. mai 2007 helt ærlig, så likte jeg det ikke.. Syntes det hørtes ut som en vin.. hehe.. Men smaken er som baken, og det er DU som skal like navnet Ikke bry deg om hva andre tenker, er det et navn du liker, så er det det som betyr noe
Tulletutta Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2007 ja men det er kjekt å se ka andre meiner.. men seff er det vi som bestemmer.. dei navnen eg legger inn er sånne som er skjeldne og kan være greit å ta "tempen" på først. Adelia er det bare 8pers i norge som heter eller noe trur eg det var eg fant ut..
Prinsessemamma:-) Skrevet 12. mai 2007 #8 Skrevet 12. mai 2007 Jeg synes det er veldig pent, er nesten likt det datteren min heter - Amelia. Er ikke så mange som heter det heller :-)
Mamman til Georg :) Skrevet 12. mai 2007 #9 Skrevet 12. mai 2007 Aldri hørt det navnet før jeg, men synes det var søtt
Tulletutta Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. mai 2007 har faktiskt vert innom tanken på Amelia og he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå