♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Ser ut som om melken begynner å komme! Ååååå, trodde ikke den skulle komme så tidlig til førstegangser=( Og jeg som hadde gledet meg til å svinse rundt med struttende mage og tskjorte i sommer! Tørr ikke det nå=( Flaut da om det plutselig er dammer forann=( Ser jo ikke særlig lurt ut med innleggene under tynne inntilsittende gensre, ser det jo med en gang=( Grrrrr....... Andre som har fått melk SÅÅ tidlig? (føler det er for tidlig!?) Jaja, som sambo sier: er jo bra å vite at alt er i orden og at jeg får melk! =D Men likevel, ante liksom fred og ingen fare før det plutselig en dag var kliss vått=(
M&MH Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Tror du kan slappe av for det er nok ikke nødvendigvis melk altså! Ofte så kommer det væske som ser ut som melk. Bare brystene som forbereder seg på selve melkeproduksjonen!Tror ikke det er så mye å bekymre seg for før bebisen er født:-D
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2007 Å? vet ikke hvordan det så ut da, hadde hvit topp og hvit genser, hehe Men var gult i midten, så regnet nesten med at det var råmelk? Men jeg har jo ikke peiling :s Huff, kom så overraskende på!
*dragonfly* Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Et lite tips: kjøp deg bh som er tynt vattert over hele koppen, da kan du fint bruke ammeinnlegg uten at det vises når du bruker t-skjorte!!
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Fikk beskjed av jordmoren forrige dagen at jeg ikke skulle bli overrasket hvis noen dråper melk kom etter 6.mnd men at selve melkeproduksjon starter egentlig dagen etter fødsel. Du har sansynsligvis fått litt men tror ikke det blir så ille at du ikke kan gå med t-skjorter
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2007 *dragonfly* Blir nok nesten nødt til det ja.. Var ikke særlig fint å se gjennom hvor innleggene lå :s Tiger-baby i magen )) Ingen som har sagt noe til meg om melk:s Hehe, så kom veldig overraskende på! Men er ikke noen dråper altså, våknet med skikkelig store våte flekker=( Huff, håper det "roer" seg hihi Vil gå med den nye stilige mammagenseren min i sommer=)
Vi fikk en Jente! Skrevet 12. mai 2007 #7 Skrevet 12. mai 2007 Hei! Jeg har termin 26aug og begynte å få litt råmelk for ca 2uker siden. Jeg var egentlig bare glad for det. Har en venninne som fikk en liten en i påsken og hun hadde store problemer med å komme igang med ammingen fordi hun ikke hadde nok melk.Hun fikk brystbetsnnelse av den grunn.Var vist helt forferdelig! Det sies jo det at får du tidlig råmelk er det et tegn på at alt er som det skal, og at det er lettere å komme igang med ammingen, for produksjonen er allerede godt forberedt! Jordmoren min sa ihvertfall det, og det stemmer nok, min mor hadde det slik alle 6 gangene hun gikk gravid og hun hadde rikelig med melk og aldri problemer med ammingen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2007 Er godt å høre=) Bra at alt er som det skal være, så får håpe det går enkelt og smertefritt med ammingen når hun kommer!!
gabi Skrevet 13. mai 2007 #9 Skrevet 13. mai 2007 Jeg fikk melk fra uke 17 i mitt første svangerskap. Heldigvis var det bare et problem når jeg f.eks lå på siden i senga slik at en av puppene kom i klem. Denne gangen er jeg enda bare i uke 14, så jeg venter spent på hvilke "problemer" jeg får nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå