Gå til innhold

Nå stikker jeg!


Anbefalte innlegg

Skrevet

For om jeg skal tidlig opp og se etter den kjekke fyren i kjelleren imorgen tidlig, så må jeg jo først våkne selv, så jeg får jaget ham ned dit:-)

 

For han er en syvsover, som ikke våkner selv om taket detter ned........og imorgen vet han hva som venter så da sover han nok ekstra hardt tenker jeg.........luringen.......men jeg skal nok få fart i ham......jeg og lille rosa..........sånn ca i 6-tiden........hihihihihi..............

 

NATTA jenter - sove godt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HA!! Det er vel kun fordi jeg dukket opp tenker jeg!!! Hæ hæ! Hehe.. nei du snuppa, du skal få lov til å legge deg du! Snakkes! Natta..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...