Venter på vesle jenta! Skrevet 11. mai 2007 #1 Skrevet 11. mai 2007 Hørte noe om det.... Noen som vet?
minas'81&lillegull;) Skrevet 11. mai 2007 #2 Skrevet 11. mai 2007 Eh..skal den ikke gro igjen da etterhvert? Sånn litt etter litt?! Har ihvertfall blitt mye mindre her.
gerd Skrevet 11. mai 2007 #4 Skrevet 11. mai 2007 Den skal jo gro igjen etterhvert, men gror den igjen for tidlig får jo ikke hjernen plass å vokse siden skallen blir for trang.
minas'81&lillegull;) Skrevet 11. mai 2007 #5 Skrevet 11. mai 2007 Ah, det var det hun mente! Da skjønner jeg.. Er det ikke innen de er 1,5-2 år den skal være igjengrodd, tro? Men den minsker jo gradvis hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå